61 319 lukukertaa ·
252 vastausta
61k lukukertaa
252 vastausta
Pintalista
Se mitä en ymmärrä on, että se näyttää olevan paljon vaikeampaa asentaa tuulensuojan taakse ja minun kokemukseni perusteella tällaisesta, että ammattilainen haluaa oikaista. Mutta tämä näyttää tarkoittavan enemmän eikä vähemmän työtä.E Evalarsson36 sanoi:
Ehkä vielä puuttuu jotain tietoa tästä.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 008 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 008 viestiä
Kutsua jotakuta tyhmäksi ei ole erityisen rakentavaa.
Ruotsalaisessa puussa on kaksi erilaista tapaa, kuinka ylälaudoitus asennetaan. Toinen tapa on naularegulan alla ja toinen on tuulensuojan alla.
https://www.traguiden.se/konstruktion/konstruktionsexempel/vaggar/
Ruotsalaisessa puussa on kaksi erilaista tapaa, kuinka ylälaudoitus asennetaan. Toinen tapa on naularegulan alla ja toinen on tuulensuojan alla.
https://www.traguiden.se/konstruktion/konstruktionsexempel/vaggar/
....mutta vaihtoehto kaksi onhan vain ajankohtainen, kun ei ole "perinteinen" karmin ympärivuoraus. Muutoinhan päädytään keskelle tuulensuojapintaa. Vaihtoehto kaksi onhan vain ajankohtainen, kun ei ole ympärivuoraus ja pääsee käsiksi tuulensuojaan ikkunan yhteydessä. Tai?S sinuslinus sanoi:
Siinä esimerkissä, jonka linkkasin, miten saat overbleckin tuulipaperin läpi? Leikkaatko siihen reiän vai annatko sen päättyä bleckin yläpuolelle?S sinuslinus sanoi:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 008 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 008 viestiä
Vaikuttaa järkevältä.MathiasS sanoi:
On joka tapauksessa naulalistan takana, ei naulalistalla, kuten ehdotettiin aiemmin ketjussa.
Hänen oikoreitti tässä on vähätellä minua ja välttää korjaamasta omaa virhettään.Farstatjej90 sanoi:
Silloin täytyy pidättäytyä vähättelemästä ihmisiä ja olla pissimättä asennetta.S sinuslinus sanoi:
Pääongelma on se, että hän ei halua korjata remontissa syntyneitä virheitä. Hän syyttää esimerkiksi siitä, että ylijäämäpelti olisi väärin, joten sitä ei voi korjata. Se on siis vähän sekä että. Hänellä on muutenkin huono käytös ja esimerkiksi sekaantuu yksityiselämääni kysyen esimerkiksi, onko miespuolinen ystäväni minun kk. Haluan vain tosiasiat, jotta tiedän, että hän vain puhuu hölynpölyä. Ajattelen tehdä ilmoituksen Arnille vain siksi, että hänellä on niin huono asenne.Farstatjej90 sanoi:
Kuulostaa siltä, että hän on todella idiootti. Mikä on idiootin ja hänen yrityksensä nimi? En halua vahingossa palkata typerystä.E Evalarsson36 sanoi:Pääongelma on se, että hän ei halua korjata remontin aikana syntyneitä virheitä. Hän syyttää muun muassa sitä, että ylimääräinen pelti olisi asetettu väärin, joten sitä ei voi korjata. Joten se on vähän molempia. Hänellä on yleisesti huono asenne ja hän sekaantuu yksityiselämääni, esimerkiksi kysyi, onko miespuolinen kaverini minun kk. Haluaisin vain yhteistyöhön liittyviä faktoja, jotta tiedän että hän vain puhuu hölynpölyä. Harkitsen ilmoittamista Arn:ille pelkästä hänen surkeasta asenteestaan.
Mielestäni itse tekninen kysymys on oikeastaan aivan toissijainen. Ellei kyse ole todella suuresta virheestä, katkaisisin välittömästi yhteyden ja mainitsisin hänen nimensä täällä.
Riippuen siitä, miten remontti on tehty, saattaa kirvesmiehen ehdotus olla oikea vanhemman rakenteen suhteen eikä välttämättä ole huono ratkaisu. Sen sijaan uudisrakentamisessa se asennetaan tuulensuojan tai rimoituksen päälle, jos kyseessä on pystysuora tavallinen peittopaneeli. Emme tiedä, miten seinä ja remontti on rakennettu/tehty, joten meidän täytyy arvailla, kun tämä tieto puuttuu.