61 457 lukukertaa ·
252 vastausta
61k lukukertaa
252 vastausta
Pintalista
Sanonhan minä sen 😏 östervärns bygg Ängelholmissa. Työskentelee nyt yhdessä Sjöströms byggin kanssa. Ja hän on samanlainen.Farstatjej90 sanoi:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 012 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 012 viestiä
Vaikea ilmoittaa pissig attityd till ARN.
Ota tarkastaja, joka kirjoittaa pöytäkirjan remontista. Sitä voit käyttää ARN:sissä, sillä he katsovat vain faktoja ja set sinä lähetät heille.
Mielestäni sinun ei vieläkään pitäisi kutsua häntä kaikilla ilkeillä nimillä, vaikka se olisi mielestäsi totta. Se aiheuttaa vain huonoa ilmapiiriä ketjussa, eikä se hyödytä sinua, koska me muut otamme sinut vähemmän vakavasti.
Ota tarkastaja, joka kirjoittaa pöytäkirjan remontista. Sitä voit käyttää ARN:sissä, sillä he katsovat vain faktoja ja set sinä lähetät heille.
Mielestäni sinun ei vieläkään pitäisi kutsua häntä kaikilla ilkeillä nimillä, vaikka se olisi mielestäsi totta. Se aiheuttaa vain huonoa ilmapiiriä ketjussa, eikä se hyödytä sinua, koska me muut otamme sinut vähemmän vakavasti.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 012 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 012 viestiä
Mielestäni, jos käyttäytyy huonosti, voi odottaa saavansa saman kohtelun takaisin. Minulla ei ole mitään ylimääräistä idiottien varalle. Silmä silmästä.S sinuslinus sanoi:Vaikea ilmoittaa pissig attityd ARN:lle.
Kutsu tarkastaja, joka kirjoittaa pöytäkirjan remontista. Voit käyttää sitä ARN:ssa, koska he katsovat vain faktoja ja lähettämääsi aineistoa.
Mielestäni sinun ei edelleenkään pitäisi kutsua häntä ilkeillä nimillä, vaikka olisit sitä mieltä, että se on totta. Se luo vain huonoa ilmapiiriä ketjussa eikä hyödytä sinua, koska muutamme otamme sinut vähemmän vakavasti.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 012 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 012 viestiä
Farstatjej90 sanoi:
T tergo sanoi:
Kyllä, yksityinen elinkeinonharjoittaja voidaan katsoa samaksi kuin yksityishenkilö.T tergo sanoi:
Monet kärsivät siitä, etteivät koskaan voi sanoa vastaan. Heitä kutsutaan joskus nynneröiksi. Ei ole tavoittelemisen arvoista olla aina "rauhallinen", kuten sanot.FlugfiskarniJämtland sanoi:
Joskus pitää vetää rajat. Minulla on mieluummin arvo ja integriteetti kuin että sinä ja samanmieliset pitäisivät minua "rauhallisena".
Mielestäni voi sanoa vastaan ilman henkilökohtaisia hyökkäyksiä ja kutsumatta henkilöä "tyhmäksi", voi ilmaista itseään soveliaammalla tavalla, jos ei ole tyytyväinen jonkun toimintaan.Farstatjej90 sanoi:
Monet kärsivät siitä, etteivät koskaan osaa sanoa vastaan. Heitä kutsutaan joskus nynnyiksi. Ei ole mitään tavoiteltavaa olla aina "maltillinen", kuten sanot.
Joskus täytyy asettaa rajat. Minä mieluummin pidän arvokkuuteni ja integriteettini kuin että sinä ja samanhenkiset pitäisitte minua "maltillisena".
Se on oikein hyvä ja niin se varmasti on sinulle, mutta jos miespuolinen hantverkare kysyy naisasiakkaalta "onko se sinun kk?" niin vastaus on "painu helvettiin helvetin idiootti" eikä "nyt arvostaisin ..blablabla".FlugfiskarniJämtland sanoi:
Voit kohdata tällaisia järjettömiä epäkohteliaisuuksia miten haluat, mutta minulla ei ole kärsivällisyyttä sellaisille henkilöille. Voin lisätä, että harvoin joudun konflikteihin, mutta olen vuosien varrella pistänyt yhden jos toisenkin ukonsiemenen ojennukseen.
Vaikuttaa siltä, että sinullakin on oikeasti pissinen asenne...E Evalarsson36 sanoi:
Mitä sinun mielestäsi minun pitäisi kutsua häntä? Kun ei voi keskustella ihmisen kanssa ja kaikki on vaan huokailua ja pään puistelua. Työtä ei tehdä valmiiksi ja kun sitten saa huomautuksen, että tämä on korjattava, saa vastaukseksi . Mitä mieltä olet, miten minun pitäisi ratkaista se? Koko ajan ja lisäksi mennään asiakkaan yksityiselämään, joten minulla ei ole muuta ehdotusta.FlugfiskarniJämtland sanoi:
Vaikka henkilö sanoisi sinulle outoja asioita, eikö sinun kuitenkaan tarvitse "kutsua" häntä millään nimellä? Keskeytä työ ja pyydä häntä lähtemään, niin sinun ei tarvitse tuhlata energiaa sellaiseen ihmiseen.E Evalarsson36 sanoi:Mitä mieltä olet, mitä minun pitäisi kutsua häntä? Kun ei voi keskustella ihmisen kanssa ja kaikki on vain huokauksia ja ärsyyntymistä. Työtä ei tehdä valmiiksi ja kun siitä huomautetaan, että tämä täytyy korjata, hän vastaa. Kuinka luulet että minun pitäisi ratkaista se? Koko ajan ja lisäksi hän puuttuu asiakkaan yksityiselämään, joten minulla ei ole muuta ehdotusta