Farstatjej90 Farstatjej90 sanoi:
Kuulostaa siltä, että hän on tyhmä päästä. Mikä on idiootin ja hänen yrityksensä nimi? En halua vahingossa palkata tolloa.

Mielestäni itse tekninen kysymys on oikeastaan täysin toissijainen. Jos se ei ole kovin suuri virhe, olisin katkaissut yhteyden heti ja kirjoittanut hänen nimensä tänne.
Sanonhan minä sen 😏 östervärns bygg Ängelholmissa. Työskentelee nyt yhdessä Sjöströms byggin kanssa. Ja hän on samanlainen.

• Tykkään
Farstatjej90
  • Laddar…
S
Vaikea ilmoittaa pissig attityd till ARN.
Ota tarkastaja, joka kirjoittaa pöytäkirjan remontista. Sitä voit käyttää ARN:sissä, sillä he katsovat vain faktoja ja set sinä lähetät heille.

Mielestäni sinun ei vieläkään pitäisi kutsua häntä kaikilla ilkeillä nimillä, vaikka se olisi mielestäsi totta. Se aiheuttaa vain huonoa ilmapiiriä ketjussa, eikä se hyödytä sinua, koska me muut otamme sinut vähemmän vakavasti.

• Tykkään
Mats_R ja 18 muuta
  • Laddar…
S
E Evalarsson36 sanoi:
Sanonhan minä 😏 östervärns bygg Ängelholmissa. Työskentelee nyt yhdessä Sjöströms byggin kanssa. Ja hän on samanlainen.
Jos nimeät yksittäisiä yrityksiä ja kutsut heitä loukkaavilla nimillä, se voidaan katsoa kunnianloukkaukseksi.

• Tykkään
UffePlåtis ja 8 muuta
  • Laddar…
Farstatjej90
S sinuslinus sanoi:
Vaikea ilmoittaa pissig attityd ARN:lle.
Kutsu tarkastaja, joka kirjoittaa pöytäkirjan remontista. Voit käyttää sitä ARN:ssa, koska he katsovat vain faktoja ja lähettämääsi aineistoa.

Mielestäni sinun ei edelleenkään pitäisi kutsua häntä ilkeillä nimillä, vaikka olisit sitä mieltä, että se on totta. Se luo vain huonoa ilmapiiriä ketjussa eikä hyödytä sinua, koska muutamme otamme sinut vähemmän vakavasti.
Mielestäni, jos käyttäytyy huonosti, voi odottaa saavansa saman kohtelun takaisin. Minulla ei ole mitään ylimääräistä idiottien varalle. Silmä silmästä.

• Surullinen
  • Tykkään
MONTREAL ja 1 muu
  • Laddar…
S sinuslinus sanoi:
Jos nimität yksittäisiä yrityksiä ja kutsut heitä loukkaavilla sanoilla noin, sitä voidaan pitää kunnianloukkauksena.
Kunnianloukkaus voi kohdistua vain todellisiin henkilöihin, ei yrityksiin

• Tykkään
Roger Fundin ja 3 muuta
  • Laddar…
Mielestäni, jos käyttäytyy huonosti, voi odottaa samaa takaisin. Minulla ei ole mitään hölmöjä kohtaan. Silmä silmästä.
Voi myös olla järkevä henkilö, joka perustaa päätökset ja seuraukset faktoihin ja jättää henkilökohtaiset hyökkäykset pois.

• Tykkään
MONTREAL ja 10 muuta
  • Laddar…
S
Mielestäni jos käyttäytyy huonosti, voi odottaa samaa takaisin. En siedä idiootteja. Silmä silmästä.
T tergo sanoi:
Kunnianloukkaus voi kohdistua vain oikeisiin henkilöihin, ei yrityksiin
T tergo sanoi:
Kunnianloukkaus voi kohdistua vain oikeisiin henkilöihin, ei yrityksiin
Kyllä, yksityinen elinkeinonharjoittaja voidaan katsoa samaksi kuin yksityishenkilö.

• Tykkään
MONTREAL
  • Laddar…
E Evalarsson36 sanoi:
Ser många som monterat bara under locken. Är det fel?
Ja

• Tykkään
UffePlåtis ja 1 muu
  • Laddar…
Farstatjej90
FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland sanoi:
Voit myös olla rauhallinen henkilö, joka perustaa päätökset ja seuraukset faktoihin ja jättää henkilökohtaiset hyökkäykset ulkopuolelle.
Monet kärsivät siitä, etteivät koskaan voi sanoa vastaan. Heitä kutsutaan joskus nynneröiksi. Ei ole tavoittelemisen arvoista olla aina "rauhallinen", kuten sanot.

Joskus pitää vetää rajat. Minulla on mieluummin arvo ja integriteetti kuin että sinä ja samanmieliset pitäisivät minua "rauhallisena".

• Tykkään
Rotekopp ja 3 muuta
  • Laddar…
Monet kärsivät siitä, etteivät koskaan osaa sanoa vastaan. Heitä kutsutaan joskus nynnyiksi. Ei ole mitään tavoiteltavaa olla aina "maltillinen", kuten sanot.

Joskus täytyy asettaa rajat. Minä mieluummin pidän arvokkuuteni ja integriteettini kuin että sinä ja samanhenkiset pitäisitte minua "maltillisena".
Mielestäni voi sanoa vastaan ilman henkilökohtaisia hyökkäyksiä ja kutsumatta henkilöä "tyhmäksi", voi ilmaista itseään soveliaammalla tavalla, jos ei ole tyytyväinen jonkun toimintaan.

• Tykkään
UffePlåtis ja 9 muuta
  • Laddar…
Farstatjej90
Mielestäni voi sanoa vastaan menemättä henkilökohtaisuuksiin ja kutsumatta henkilöä "typeräkseksi", voi ilmaista itseään soveliaalla tavalla jos ei ole tyytyväinen jonkun toimintaan.
Se on oikein hyvä ja niin se varmasti on sinulle, mutta jos miespuolinen hantverkare kysyy naisasiakkaalta "onko se sinun kk?" niin vastaus on "painu helvettiin helvetin idiootti" eikä "nyt arvostaisin ..blablabla".

Voit kohdata tällaisia järjettömiä epäkohteliaisuuksia miten haluat, mutta minulla ei ole kärsivällisyyttä sellaisille henkilöille. Voin lisätä, että harvoin joudun konflikteihin, mutta olen vuosien varrella pistänyt yhden jos toisenkin ukonsiemenen ojennukseen.

• Tykkään
nrkrogeri ja 12 muuta
  • Laddar…
E Evalarsson36 sanoi:
Joo, lukko on juuri se. Joo, asentaa tuulensuojan taakse on vain bullshit ja vain tapa häneltä päästä pakoon ja sanoa, että tätä et sinä pieni tyttö ymmärrä. Mietin itse asiassa, että ilmoitan Arn:lle. Koska hänellä on niin pissinen asenne.
Vaikuttaa siltä, että sinullakin on oikeasti pissinen asenne...

• Tykkään
MONTREAL ja 7 muuta
  • Laddar…
Hammarskallen Hammarskallen sanoi:
Näytät itse olevan aika ärsyttävä asenteeltasi....
Mihin perustat sen?

• Vau
UffePlåtis
  • Laddar…
Mielestäni voi sanoa vastaan menemättä henkilöhaukkuun ja kutsumatta henkilöä ”tyhmäksi”, voi ilmaista itseään sopivammalla tavalla, jos ei ole tyytyväinen jonkun toimintaan.
Mitä sinun mielestäsi minun pitäisi kutsua häntä? Kun ei voi keskustella ihmisen kanssa ja kaikki on vaan huokailua ja pään puistelua. Työtä ei tehdä valmiiksi ja kun sitten saa huomautuksen, että tämä on korjattava, saa vastaukseksi . Mitä mieltä olet, miten minun pitäisi ratkaista se? Koko ajan ja lisäksi mennään asiakkaan yksityiselämään, joten minulla ei ole muuta ehdotusta.

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
E Evalarsson36 sanoi:
Mitä mieltä olet, mitä minun pitäisi kutsua häntä? Kun ei voi keskustella ihmisen kanssa ja kaikki on vain huokauksia ja ärsyyntymistä. Työtä ei tehdä valmiiksi ja kun siitä huomautetaan, että tämä täytyy korjata, hän vastaa. Kuinka luulet että minun pitäisi ratkaista se? Koko ajan ja lisäksi hän puuttuu asiakkaan yksityiselämään, joten minulla ei ole muuta ehdotusta
Vaikka henkilö sanoisi sinulle outoja asioita, eikö sinun kuitenkaan tarvitse "kutsua" häntä millään nimellä? Keskeytä työ ja pyydä häntä lähtemään, niin sinun ei tarvitse tuhlata energiaa sellaiseen ihmiseen.

• Tykkään
MONTREAL ja 6 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.