A AndersS sanoi:
Mutta nuo kuvat eivät näytä mitä joku on tehnyt äskettäin, täytyy olla xx vuotta sitten kun paneeli ja yläpelti asennettiin!

Sen täytyy olla trolliketju?
Juuri niin. Vanhoja 2-lasiruutuja ja koristelevyjä sekä pelti joka on ollut 20 vuotta....on varmaan trolli-ketju🤔

M martinradbo sanoi:
Tarkoitan vain, että peltiä ei pitäisi asetella sillä tavalla.
Ei ole aavistustakaan, onko se vanha vai uusi kuva, sinun vai jonkun muun talosta. Vain että se on asennettu väärin.
Se oli minun kysymykseni, jonka laitoin eilen! Kiitos, nyt tiedän! Sitten korjaan sen, kun paneeli vaihdetaan. Tai jos minusta tulee miljonääri, niin voin kutsua tänne firman.

A AndersS sanoi:
Mutta nuo kuvat eivät näytä mitä joku on tehnyt äskettäin, niiden paneelien ja ylähylsyn asentamisesta on oltava xx vuotta!

Onko tämä oltava trolliketju?
Kuka on sanonut, että sen pitäisi olla uusi?? Lue huolellisesti!

E Evalarsson36 sanoi:
Kuka on sanonut, että se olisi uutta?? Lue kunnolla!
Trolliketju, uusi käyttäjä ja monta outoa viestiä.🤣

A AndersS sanoi:
Trolliketju, uusi käyttäjä ja paljon outoja viestejä.🤣
Olen tehnyt yhden viestin 😉

T trojlee sanoi:
Tismalleen. Vanhat 2-lasikkunat ja listat sekä peltikatteet, jotka ovat olleet paikallaan 20 vuotta....taitaa olla trolli-ketju🤔
Koska kaikilla on uudisrakennus nykyään?

T trojlee sanoi:
Exakt. Gamla 2-glasfönster och foderbrädor samt bleck som suttit i 20-år....är nog en troll-tråd🤔
Herregud paneelit vaihdettiin 94 kuinka usein pitää vaihtaa paneeli?

T trojlee sanoi:
Juuri niin. Vanhat 2-lasikkunat ja karmilaudat sekä listat, jotka ovat olleet paikallaan 20 vuotta... on varmaan trolliketju🤔
Ja ikkunat on tehty noin 12 vuotta sitten.

E Evalarsson36 sanoi:
Olen tehnyt 1 viestiä 😉
Yksi ketju ja 44 viestiä😃

Voitko sitten selittää, mitä työtä puuseppä on tehnyt ikkunoillesi?

Farstatjej90
M MONTREAL sanoi:
Olemme vain kuulleet toisen osapuolen mielipiteen, kun otetaan huomioon tapa ilmaista itseään täällä, voi olla asenneongelmia molemmilla puolilla?!
Mikä käytös oikeuttaisi sen, mitä olemme kuulleet tässä ketjussa?

A AndersS sanoi:
Yksi lanka ja 44 viestiä😃
Anteeksi. Luulin, että olisi pitänyt vastata. Lopetan sen. Muuten se on yleensä trollivaroitus, jos ei vastaa.

T trojlee sanoi:
Sitten voit mielellään selittää, mitä puuseppä on tehnyt ikkunoillesi?
En ole sanonut, että hän olisi tehnyt mitään ikkunoilleni! Vai? Hän sanoo, että pelti on väärin asennettu ja se oli minun kysymykseni.

Farstatjej90
A AndersS sanoi:
Trolliketju, uusi käyttäjä ja paljon outoja viestejä.🤣
Siinä tapauksessa joku, joka mielestään seksuaalinen häirintä on jotain, josta voi vitsailla. Eli idiootti tai mahdollisesti lapsi.

• Vau
  • Tykkään
UffePlåtis ja 1 muu
  • Laddar…
Joten olet kutsunut kotiin timpurin kysyäksesi, onko pelti oikein paikoillaan? En oikein ymmärrä, mitä haluat saavuttaa tällä muulla kuin mustamaalata yritystä?
Pelti on väärin ikkunoissasi.

• Tykkään
UffePlåtis ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.