Olen lisäämässä eristystä oveen. Pidempi vääntötanko kahvalle ja ruuvit lukkoon ja kahvaan on helppo löytää, mutta lukon vääntönupille olen pulassa. Onko mitään yksinkertaista keinoa, kuten esimerkiksi hylsy, jotta voisin kiinnittää lisätangon. Vai pitäisikö yksinkertaisesti hitsata tanko kiinni toiseen? (Luulen, että se on terästä). Vanhan vääntönupin tanko on noin 30 mm ja minun täytyy pidentää noin 35 mm.
Oven lukon messinkinen neliötappi, joka tarvitsee jatkopalan.
 
C cazet sanoi:
[linkki]
Tuossa on roddarpinne. Niitä käytetään yhdistämään ovensarvat oven lukkoon. 8x8 mm. Mutta kuten mainitsin, minulla on jo uusi sellainen (pidempi, Jula on liian lyhyt minun oveeni). Kiitos silti.

Etsin siis tappia lukon kiertosalvalle.
 
Osta uusi lukitusnuppi, uusi kiiltävä ja hieno, joka sopii oven piristämiseen.
Protte
 
prototypen prototypen sanoi:
Osta uusi lukon vääntönuppi, uusi kiiltävä ja hieno, joka sopii oven piristykseen.
Protte
Arkajalista valinta. :) Olen miettinyt sitä, mutta en ole löytänyt mitään, josta pitäisin. Ainoa näkemäni on Assa, jota myydään sarjana, jossa minun on joka tapauksessa vaihdettava ruuvit (liian lyhyet) ja tappi/vetäjä.
ASSA-lukkopaketti, sisältää ruuvit, avaimenreiän ja kiinnitystarvikkeet.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.