Hei,
minulla on 60-luvulta oleva lisärakennus, joka koostuu 14 metriä pitkästä ja 4 metriä leveästä käytävästä, joka yhdistää kaksi taloa.
Aion poistaa kukkapenkin ja asentaa platonmaton toiselle puolelle nyt, ja olen aloittanut kaivamisen. 60 cm syvyydessä on pysähdys, voiko se olla laatta, joka on niin matalalla, vai onko se megakivi???
En ole kovin perehtynyt rakennustekniikkaan, joten mietin, pitäisikö laatan ulottua ulkoseinän ulkopuolelle, ja jos näin on, kuinka paljon?
En ole ehtinyt/viitsinyt kaivaa useammasta kohdasta seinän varrella, koska tuli pimeää ja kylmää, joten ajattelin kysyä tästä erinomaiselta foorumilta, mitä te uskotte :)
 
Ei ketään, joka tietää ???
En ehtinyt kotiin tänään ennen kuin oli pimeämpää kuin nokikolarin hanskat...
 
Se on luultavasti valettu pohja sula, jonka päällä perusta seisoo. Kaiva vähän lisää ja tutki asiaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.