Hei!

Minulla on betoniparveke, joka on valitettavasti huonossa kunnossa. Kosteus on tunkeutunut parvekkeen läpi, ja tämä on aiheuttanut sen, että betoni parvekkeen alapuolella on alkanut irrota joistakin kohdista. Kohdissa, joissa betoni on irronnut, näkyy ruosteiset raudoitustangot.

Kysymys kuuluu, miten pitäisi edetä parvekkeen kunnostamiseksi?

Sto:lla on toimenpideohjelma, oikeastaan melko yksinkertainen.

vitabergspredikan sanoi:
Sto har ett åtgärdsprogram, rätt enkelt faktiskt.
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Mutta en ymmärrä. Mikä on Sto ja mistä löytää åtgärdsprogrammet?  

Svenne Banan sanoi:
[quote author=vitabergspredikan link=1147781134/0#1 date=1147796245]Sto on toimenpideohjelma, aika yksinkertainen oikeastaan.
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Mutta en ymmärrä. Mikä on Sto ja mistä löydän toimenpideohjelman?  [/quote]

www.sto.se Kokeile soittaa heille? En tiedä mitään "jälleenmyyjää", joka myisi heidän tuotteitaan asiakkaalle ilman työtä niin sanotusti.

Siellä missä asuin ennen, meillä oli täsmälleen sama ilmiö kuin kuvaat, ja silloin piikattiin pois se, mikä oli irti, ja sitten rakentivat muotin ja valivat uuden.. Laasti on varmasti aika kallista, mutta sen pitäisi olla erittäin hyvää... Tuloksesta tuli loistava ja 3 vuoden jälkeen se pysyy ;)

gds4me sanoi:
[quote author=Svenne Banan link=1147781134/0#2 date=1147850886][quote author=vitabergspredikan link=1147781134/0#1 date=1147796245]Sto:lla on toimenpideohjelma, aika yksinkertainen itse asiassa.
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta! Mutta en ymmärrä. Mikä on Sto ja mistä löytyy toimenpideohjelma?  [/quote]

www.sto.se Yritä soittaa heille? En tiedä onko olemassa "jälleenmyyjää", joka myy heidän tuotteitaan asiakkaalle ilman työtä niin sanotusti.

Siellä missä asuin aikaisemmin, meillä oli täsmälleen sama ilmiö kuin sinä kuvailet, ja sitten piikattiin pois se mikä oli irti, ja sitten rakennettiin muotti ja valettiin uusi... Laasti on varmasti melko kallista, mutta pitäisi olla erittäin hyvää... Tulos oli loistava, ja 3 vuoden jälkeen se pysyy edelleen  ;)[/quote]

Oi, tuo Sto on liian monimutkainen minulle. Vaikuttaa keskittyvän ammattimarkkinoihin. Olen vain iloinen amatööri, joka haluaa kunnostaa parvekettaan yksinkertaisilla mutta luotettavilla menetelmillä. Kiltit, eikö kukaan voisi antaa kuvausta tavasta toimia ja millaisia tuotteita pitäisi käyttää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.