10 313 lukukertaa ·
6 vastausta
10k lukukertaa
6 vastausta
Paras tapa yhdistää metalli...
...paitsi hitsaamalla sitä?
Olen tekemässä omaa kiinnikettä, jonka aion asettaa riipulukon päälle vajassani. Se on tyypillisesti kaksi kulmarautaa, jotka täytyy yhdistää, jotta siitä tulee laatikko (hieman yksinkertaistettuna).
Minulla ei ole pääsyä hitsauslaitteeseen (ja vaikka olisikin, en osaa hitsata!). Haluaisin tehdä siitä niin kestävän, että yksi (tai useampi) vasaranisku ei rikkoisi liitosta.
Minulla on iso purkki Pöastic Padding elastista superkitattia, joka on osoittautunut melko kestäväksi. Minulla on myös tavallista epoksia samalta firmalta. Olen nähnyt, että on olemassa kaksikomponenttiliimaa, joka on erityisesti kehitetty metallille, jotain tyyliin Super Strong Metal Epoxy tai vastaava superlatiivien yliannostus.
Voisiko sitä juottaa (mahdollisesti yhdessä suuren määrän epoksin kanssa) vai onko se täysin järjetöntä?
Onko jollain tietoa tai mielipidettä asiasta?
=)
Olen tekemässä omaa kiinnikettä, jonka aion asettaa riipulukon päälle vajassani. Se on tyypillisesti kaksi kulmarautaa, jotka täytyy yhdistää, jotta siitä tulee laatikko (hieman yksinkertaistettuna).
Minulla ei ole pääsyä hitsauslaitteeseen (ja vaikka olisikin, en osaa hitsata!). Haluaisin tehdä siitä niin kestävän, että yksi (tai useampi) vasaranisku ei rikkoisi liitosta.
Minulla on iso purkki Pöastic Padding elastista superkitattia, joka on osoittautunut melko kestäväksi. Minulla on myös tavallista epoksia samalta firmalta. Olen nähnyt, että on olemassa kaksikomponenttiliimaa, joka on erityisesti kehitetty metallille, jotain tyyliin Super Strong Metal Epoxy tai vastaava superlatiivien yliannostus.
Voisiko sitä juottaa (mahdollisesti yhdessä suuren määrän epoksin kanssa) vai onko se täysin järjetöntä?
Onko jollain tietoa tai mielipidettä asiasta?
=)
Kuolleena syntynyt sanoisin.
Hanki ISO riippulukon kiinnike ja todella jykevä lukko.
Tai kuten näin kauan sitten tehtynä yhdessä puolustusvoimien bunkkerissa:
Valtava metallinen säppi oven yli lukittu suurimmalla riippulukolla, jonka olen koskaan nähnyt. Kun tämä oli avattu ja metallisäppi vaivalloisen poistettu, paljastui.. avaimenreikä..
Hanki ISO riippulukon kiinnike ja todella jykevä lukko.
Tai kuten näin kauan sitten tehtynä yhdessä puolustusvoimien bunkkerissa:
Valtava metallinen säppi oven yli lukittu suurimmalla riippulukolla, jonka olen koskaan nähnyt. Kun tämä oli avattu ja metallisäppi vaivalloisen poistettu, paljastui.. avaimenreikä..
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Mene lähimpään mekaaniseen tai hitsaamoon sen sijaan. Se on niin pieni työ, että se on tehty 10 minuutissa ja maksaa sen mukaisesti. Miksi yrittää tehdä se itse, jos sinulla ei ole siihen aineksia?
Olin mielelläni ostanut oikein suuren proffs-beslagin, mutta minun täytyy valitettavasti käyttää sitä ratkaisua, joka on nyt paikallaan, ja silloin valmiit ratkaisut eivät sovi.
Mitä luulette, mitä he veloittavat niin pienestä hitsaus-työstä? Tuntuu siltä, että sen ei pitäisi kestää enempää kuin 5 minuuttia.
/D
Mitä luulette, mitä he veloittavat niin pienestä hitsaus-työstä? Tuntuu siltä, että sen ei pitäisi kestää enempää kuin 5 minuuttia.
/D
Klikkaa tästä vastataksesi