S stahre87 #1 Jäsen · uppsala · 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:16 stahre87 Jäsen uppsala 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:16 #1 Hei, onko huono idea asentaa vaakasuuntainen paneeli pystysuoran päälle? Ajattelen, että ilmaväliä kyllä on? #paneeli
Hei, onko huono idea asentaa vaakasuuntainen paneeli pystysuoran päälle? Ajattelen, että ilmaväliä kyllä on?
Globetrot #2 Talon omistaja · 4 806 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:25 Globetrot Talon omistaja 4 806 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:25 #2 Jos pysty alkaa vanheta, mädäntyä? Vaihda sitten samaan. Hankala ja kallis hakea rakennuslupaa paneelin vaihtoon.
Jos pysty alkaa vanheta, mädäntyä? Vaihda sitten samaan. Hankala ja kallis hakea rakennuslupaa paneelin vaihtoon.
H heimlaga #3 Jäsen · Österbotten · 11 447 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:27 heimlaga Jäsen Österbotten 11 447 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 11:27 #3 Rakentajana inhoan tuollaista kerroksittain tehtävää remontoimista. Siitä tulee harvoin hyvää pitkällä aikavälillä.
Rakentajana inhoan tuollaista kerroksittain tehtävää remontoimista. Siitä tulee harvoin hyvää pitkällä aikavälillä.
S stahre87 #4 Jäsen · uppsala · 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 12:05 stahre87 Jäsen uppsala 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 12:05 #4 Globetrot sanoi: Jos pystylaudoitus alkaa vanhentua, mädäntyä? Vaihda samaan. Hankalaa ja kallista hakea rakennuslupaa paneelinvaihtoon. Täysin terve, kuiva kyllä. Rakennuslupa, mitä se on?
Globetrot sanoi: Jos pystylaudoitus alkaa vanhentua, mädäntyä? Vaihda samaan. Hankalaa ja kallista hakea rakennuslupaa paneelinvaihtoon. Täysin terve, kuiva kyllä. Rakennuslupa, mitä se on?
P Plupp 405730 #5 Nimetön 2 heiäkuu 2024 klo 12:06 Plupp 405730 Nimetön 2 heiäkuu 2024 klo 12:06 #5 Älä välitä bygglovista, jos aiot pitää saman ulkonäön..
S stahre87 #6 Jäsen · uppsala · 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 12:09 stahre87 Jäsen uppsala 64 viestiä 2 heiäkuu 2024 klo 12:09 #6 H heimlaga sanoi: Minä rakennuttajana inhoan tuollaista kerros kerrokselta remontoimista. Se harvoin onnistuu pitkällä aikavälillä Kehitä mielellään miksi, mitä se pitkällä aikavälillä aiheuttaa, mikä ei ole hyvää?
H heimlaga sanoi: Minä rakennuttajana inhoan tuollaista kerros kerrokselta remontoimista. Se harvoin onnistuu pitkällä aikavälillä Kehitä mielellään miksi, mitä se pitkällä aikavälillä aiheuttaa, mikä ei ole hyvää?