Mitkä mahdolliset negatiiviset vaikutukset pakkasnesteen sekoittamisessa betoniin ovat kestävyyteen?
Muistan heikosti, että pakkasnesteeseen liittyy jotain ongelmia. Muistanko oikein?

Mitkä ovat rajoitukset käytössä? Aion vain sekoittaa ja valaa noin 30 litraa 5 cm kerrokseen. Onhan tullut kylmä :-?, mutta haluan saada pienet työt tehtyä.
 
Jos peität muovilla ja 10 cm eristyksellä, pärjäät monilla pakkasasteilla.

Itse valoin pari vuotta sitten 10 cm paksun laatan, peitin muovilla, 10 cm eristyksellä ja pressulla. Seuraavana yönä oli -8 astetta, jolloin tarkistin lämpötilan eristyksen alta, siellä oli +25.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.