Jos peität muovilla ja 10 cm eristyksellä, pärjäät monilla pakkasasteilla.
Itse valoin pari vuotta sitten 10 cm paksun laatan, peitin muovilla, 10 cm eristyksellä ja pressulla. Seuraavana yönä oli -8 astetta, jolloin tarkistin lämpötilan eristyksen alta, siellä oli +25.