Aion lopulta rakentaa autotallin ja minulla on mahdollisuus ostaa painekyllästettyä puuta kooltaan 45x120 erittäin hyvään hintaan, mikä sopisi hyvin seinärungon puutavaraksi.

Onko esteitä tai haittoja käyttää sellaista puutavaraa tähän tarkoitukseen?
 
No niin Kalle dussin. Eikö sinulla ole mitään mielipidettä tästä?
 
Who me? :)

Ei. Vete fan. Eihän se ole asuinalue, ja jos ei ole suunnitelmia sisustaa autotallia anopin asunnoksi, sen pitäisi mennä hyvin. Vai onko se ehkä se, mitä suunnittelet...? :)

Olen ehdottomasti perääntynyt, jos se on luokka A painekyllästetty, siinä menee raja...

Mutta mutta. Sen pitäisi olla todella halpaa. Olisin mielelläni maksanut ylimääräistä saadakseni myrkyttömät seinät...
 
Bob_the_builder
Ei, olen samaa mieltä Kallen kanssa. Ei pidä olla painekyllästettyä puuta sisätiloissa.
 
Ei, se ei ehkä ole niin sopivaa. Mutta tuo anopin juttu antaa minulle joitain ideoita.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.