Koska olen pelkuri

Olen huolissani siitä, miten saan painosmäärät...
Koska ne tulevat olemaan pylväissä etupuolella enkä voi laittaa pylvästä suoraan palkin alle, siitä tulee ongelma...?
Ongelma on myös nykyisellä ullakolla, pitäisikö laittaa kaksi vahvaa palkkia pystysuoraan kattotuolien väliin ja sitten palkki niiden väliin tyyliin..? Silloin pultteihin kohdistuu erittäin suuria voimia?