Kysymys, johon voi olla vaikea vastata pohjapiirroksen perusteella, mutta kannattaa yrittää, sillä saamme pääsyn taloon viikon kuluttua.
Tuo ympyröity seinä, siihen haluamme avata oven, noin 140 cm. Ensimmäinen ajatukseni oli, että se on kantava, mutta sitten muistin, että yläkerran mäntylattia (vanha alalattia) on asennettu nuolen osoittamaan suuntaan kuvassa 2. Silloin välipohjan pitäisi olla vastakkaiseen suuntaan lattiaan nähden, joten seinän uunin vieressä pitäisi olla kantava?
Talo on rakennettu 1912 ja laajennettu 1964 olohuoneella ja makuuhuoneella.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.