J
Olemme avanneet "laatikon", joka on piilottanut joitakin putkia keittiön tiilipinon päälle. Nyt kun avasimme sen, se näytti samalta kuin kuvassa, ja nyt ihmettelemme, onko putkien välinen, laastin seassa/alla oleva musta aine asbestia. Talo on rakennettu vuonna 1939, mutta emme tiedä, onko tämä tehty silloin vai myöhemmin. Mitä luulette?
 
  • Ruostuneet putket ja tummanharmaa, mahdollisesti asbestipitoinen alue keittiön savupiipun vieressä.
  • Kuva näyttää puisen kotelon sisäpuolen, jossa on paljastettu putkia ja tummanharmaata materiaalia savuhormin läheisyydessä.
  • Rakennuksen keittiössä avattu kotelo, paljastaa putket ja tumman aineen laastin alla. Rakennettu 1939, mahdollinen asbesti huolenaiheena.
Asbesti ei ole mustaa. Mielestäni se näyttää pikikatteelta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.