Olemme avanneet "laatikon", joka on piilottanut joitakin putkia keittiön tiilipinon päälle. Nyt kun avasimme sen, se näytti samalta kuin kuvassa, ja nyt ihmettelemme, onko putkien välinen, laastin seassa/alla oleva musta aine asbestia. Talo on rakennettu vuonna 1939, mutta emme tiedä, onko tämä tehty silloin vai myöhemmin. Mitä luulette?