M
Lexington Lexington sanoi:
Meidän terassi on naulattu (edellinen omistaja ainakin 10 vuotta sitten) mielestäni ruostumattomalla uritetulla naulalla, jossa on pyöreä pää, jos muistan oikein, ne ovat 75 pitkiä.
Istuvat kuin pentele eikä ole koskaan tarvinnut naulata alas yhtäkään sinä kuuden vuoden aikana, kun olemme asuneet täällä. Kuva on otettu sisällä lasiterassilla, mutta se on naulattu sekä ulkona että sisällä.

[kuva]

Edit: On jotain tämän kaltaista, mutta mielestäni pää on pyöreämpi
[linkki]

Ruotsalainen puu suosittelee myös uritettua naulaa, jos ei halua ruuvata, mutta en ollut niin vaikuttunut, kun kokeilin ”panelspik” paneeliin, joka on samanlainen, koska se täydellisesti rikkoi kaiken, mitä tarvitsi vetää irti siitä.
Esimerkiksi kun huomasi, että oli laittanut jotain väärin ja vetänyt naulan puoleenväliin.

Täytyy vain lisätä tähän keskusteluun, että minulla on ollut suuri hyöty siitä, että olen käyttänyt hyvää ruostumatonta ruuvia. Sekä korjaamaan katkoja decklights, että korjaamaan kellarin pesutuvan ilmanvaihtoputkea, jota ei voitu ennakoida, kun terassi rakennettiin muutama vuosi sitten.

Niin uskomattoman kätevää vain purkaa ja koota uudelleen tarpeen mukaan, täysin ongelmitta. Se, että voi olla marginaalisesti nopeampaa naulata kuin ruuvata itse rakentamisen yhteydessä, voi mahdollisesti olla perusteltua, jos on 100% varma, että asennettua ei koskaan tarvitse purkaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.