Terassini, joka on Siperian lehtikuusta, muuttuu jälleen mustaksi!!
Vaikka olen yrittänyt kuurata sitä, hioa sitä, vaihtaa lehtikuusiöljyyn ja pyyhkiä ylimääräisen öljyn pois, se ei onnistu.
Onko kukaan teistä onnistunut pitämään terassinsa siistinä vain "normaaleilla" huoltotoimenpiteillä (pitää puhtaana ja öljytä 1-2 kertaa/vuosi)?
 
Tässä oli nopeat vastaukset, kiitos siitä.
Minun täytynee kokeilla sitruunahappoa/saippuaa, nyt muistan että sellaisella seoksella puhdistetaan usein veneen kansia. Seuraava pohdinta on, kuinka voin estää sen tummumisen uudelleen pesun ja öljyämisen jälkeen. Onko jollakulla reseptiä ihmesekoitukselle/ehdotuksia hyvästä öljystä, mielestäni cuprinol lärk-träolja ei toimi?
Kiitos tältä päivältä ja hyvää yötä.
 
Kun kuulin sen radiosta, luulen että he sanoivat ettei pitäisi öljytä, vaan pestä joka kevät :D
 
Kauniin harmaaksi pitäisi tulla pelkällä pesulla. Öljyä voi levittää parin vuoden kuluttua, kun kansi on vakiintunut ja saanut kauniin luonnonvärin. Katselin tässä päivänä muutamana Bo01:n ihania pitkiä 'sitt'-portaita veden äärellä Malmössa - käsittääkseni ne ovat täysin käsittelemättömiä ja todella kauniita nyt, useiden vuosien jälkeen. Alttiina kovalle kulutukselle ja niin upeita.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.