1 506 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Molly, liian pitkä mahtumaan
Olen porannut joitakin reikiä kiinnittääkseni hattuhyllyn. Aloitin muutamalla huomaamattomalla 3 mm reiällä tarkistaakseni, ettei seinässä ole mitään kummallista, ja kun kaikki vaikutti olevan OK, porasin 10 mm mollyille.
Silloin Murphy ivaili minua... molly (kaksoiskipsille) on 65 mm pitkä. Osassa seinäpintaa välinen tila on odotettua pienempi, joten voin painaa mollyn vain 50 mm. (Toisella puolella on toinen asunto, joten en halua porata syvemmälle.) Harmittavaa, molly mahtuisi asennettuna, mutta en saa tilaa asentaa sitä. Hyllyn siirtäminen ei olisi kovin hyvä ratkaisu ja reiät on vaikea piilottaa.
Onko olemassa lyhyempiä mollyja tai jotain muuta mitä voin käyttää sen sijaan?
Silloin Murphy ivaili minua... molly (kaksoiskipsille) on 65 mm pitkä. Osassa seinäpintaa välinen tila on odotettua pienempi, joten voin painaa mollyn vain 50 mm. (Toisella puolella on toinen asunto, joten en halua porata syvemmälle.) Harmittavaa, molly mahtuisi asennettuna, mutta en saa tilaa asentaa sitä. Hyllyn siirtäminen ei olisi kovin hyvä ratkaisu ja reiät on vaikea piilottaa.
Onko olemassa lyhyempiä mollyja tai jotain muuta mitä voin käyttää sen sijaan?
- Laita Mollyn pohjaan asti (mihin se nyt ikinä osuukaan)
- Käytä Molly-pihtejä kiristääksesi sen (se tulee silloin vähemmän syvälle - mikä johtaa siihen, että voit kiristää sen kuitenkin)
- Jos ruuvi on liian pitkä kiristääksesi, vaihda se vain lyhyempään ruuviin
Tsemppiä
- Käytä Molly-pihtejä kiristääksesi sen (se tulee silloin vähemmän syvälle - mikä johtaa siihen, että voit kiristää sen kuitenkin)
- Jos ruuvi on liian pitkä kiristääksesi, vaihda se vain lyhyempään ruuviin
Tsemppiä
Klikkaa tästä vastataksesi