5 045 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Mitat kestopuulle?.
Hei, aion rakentaa aidan. Olen ajatellut käyttää pystyssä olevia säleitä siihen. Kun rakensin terassin kaiteen, käytin 22*95 säleisiin, mutta mielestäni se on hieman liian paksu aitaan. Onko kenelläkään tietoa, onko tähän saatavilla kapeampia mittoja? / jojje
Mielellään kapeampaa ja ohuempaa, ehkä 70*20 tyyppiä. Olen saanut tarpeekseni naapurin valkoiseksi maalatusta aidasta (maalaa ja pesee joka kevät, loppukesästä se on vihreää ja mustatäpläistä). Joten ajattelin käyttää kyllästettyä, vain öljyäminen joka vuosi. / jojje
Jos sinulla ei ole erityisiä toiveita suunnittelusta, niin ehkä on olemassa ½fabrikat, jotka sopivat? Tähän aikaan vuodesta on paljon aitoja moduuleissa painekyllästetystä puusta, ne ovat yleensä hieman ohuempia mitoiltaan kuin 22*95. Valitettavasti en ole törmännyt ohuempiin kuin 22*95 painekyllästettynä.
Katselin kerran valmiita osioita, mutta ne olivat vaarallisia pikkulinnuille istua. Täysin surkea aita, sen pitäisi kestää, että lapset istuvat tai hyppäävät sen yli ainakin. Se, jolla oli valmiita osioita, oli saksalaiselta kuulostava nimi (ei mainita ketään, kaikki unohdettu) ;D. / jojje
Klikkaa tästä vastataksesi