1 852 lukukertaa ·
13 vastausta
2k lukukertaa
13 vastausta
Mitä puutavaraa tämä on
Arvaisin, että se on vanhaa ajelehtopuuta kuusesta.. Muuten voit sahata kuusen ja kuivata sen auringossa 40 vuotta, niin luulen, että saat mitä etsit 
Leikki sikseen, se näytti siltä kuin se olisi seissyt siinä 100 vuotta, todella hieno!
Luulen, että tällaisten lautojen "valmistaminen" ei ole mahdollista.
Leikki sikseen, se näytti siltä kuin se olisi seissyt siinä 100 vuotta, todella hieno!
Luulen, että tällaisten lautojen "valmistaminen" ei ole mahdollista.
Kaikki raamisahat sahaavat näin ennen reunojen kanttausta!ichgary sanoi:
Soita ensimmäiselle parhaalle maanviljelijälle lähellä kotiasi, kysy onko hänellä solosåg, tai tunteeko jonkun jolla on se.
Muuten voit tulla Dalarna, täällä sahataan edelleen joillakin sahoilla kehällä, käy yhtä hyvin minkä tahansa klingsåg kanssa sitä varten.
Muuten voit tulla Dalarna, täällä sahataan edelleen joillakin sahoilla kehällä, käy yhtä hyvin minkä tahansa klingsåg kanssa sitä varten.
Österbybrukinsaha ehkä tai Söderby saha... kokeile niiden kanssa
Söderby Saha Olle Wiklund
018 - 36 30 23
Funbo-söderby 5, 755 97 UPPSALA
Muussa tapauksessa hän voi ehkä antaa sinulle vinkkejä mihin sinun pitäisi ottaa yhteyttä.
Onnea matkaan
Söderby Saha Olle Wiklund
018 - 36 30 23
Funbo-söderby 5, 755 97 UPPSALA
Muussa tapauksessa hän voi ehkä antaa sinulle vinkkejä mihin sinun pitäisi ottaa yhteyttä.
Onnea matkaan
Okei täydellistä! asun lähellä Österbybruk niin otan yhteyttä molempiin. Kiitos avusta!Pagno sanoi:
Rautavihtrilli, jos haluat sen "harmahtavan".
Neutraali öljy, jos haluat sen vanhentuvan ja vaihtavan väriä.
Sävyöljy, jos haluat väri- tai sävyeroja.
Pohjaöljy ja kuultomaali, jos haluat "maalatun" vaikutelman, jolloin syyt näkyvät riippuen siitä, kuinka monta kerrosta levität kuultomaalia.
Peittävä maali ei aina näytä hyvältä sahalaitaisessa puussa! Peittävällä maalilla tarkoitan akrylaattia tai alkyydiä.
Vaihtoehtoja on monia, itse valitsisin varmaan neutraalin pohjaöljyn ja kevyesti sävytetyn kuultomaalin tummanruskeana tai mustana! Byggmaxilla on edullinen, Midun musta kuultomaali, noin 800:- 10 litralle.
Beckers, Alcro, Cuprinol... monia hyviä valmistajia on olemassa!
Byggmaxin Midun valmistetaan jonkin näiden tunnetuimpien merkkien toimesta, joten se ei ole usein mitään jätettä, vaan sen laatu on enemmän kuin okei niiden tuotteiden osalta, joita olen testannut!
Huvin vuoksi ostan yleensä erilaisia maaleja eri rakennuskaupoista, useimmat maaliliikkeet myyvät yleensä hyviä tuotteita!
Neutraali öljy, jos haluat sen vanhentuvan ja vaihtavan väriä.
Sävyöljy, jos haluat väri- tai sävyeroja.
Pohjaöljy ja kuultomaali, jos haluat "maalatun" vaikutelman, jolloin syyt näkyvät riippuen siitä, kuinka monta kerrosta levität kuultomaalia.
Peittävä maali ei aina näytä hyvältä sahalaitaisessa puussa! Peittävällä maalilla tarkoitan akrylaattia tai alkyydiä.
Vaihtoehtoja on monia, itse valitsisin varmaan neutraalin pohjaöljyn ja kevyesti sävytetyn kuultomaalin tummanruskeana tai mustana! Byggmaxilla on edullinen, Midun musta kuultomaali, noin 800:- 10 litralle.
Beckers, Alcro, Cuprinol... monia hyviä valmistajia on olemassa!
Byggmaxin Midun valmistetaan jonkin näiden tunnetuimpien merkkien toimesta, joten se ei ole usein mitään jätettä, vaan sen laatu on enemmän kuin okei niiden tuotteiden osalta, joita olen testannut!
Huvin vuoksi ostan yleensä erilaisia maaleja eri rakennuskaupoista, useimmat maaliliikkeet myyvät yleensä hyviä tuotteita!
Jäsen
· Västernorrland
· 2 471 viestiä
Tai ei mitään, jos haluat sen samanlaiseksi kuin vanha.
Jos se on ilmavasti ja mahdollisuus kuivua kuten kuvassasi, niin se toimii, pidä vain huolta kasvillisuudesta, jotta se ei peitä ja muodosta jatkuvasti kosteaa ympäristöä.
Roslagsmahogny on myös erittäin miellyttävä käsittely...
Jos se on ilmavasti ja mahdollisuus kuivua kuten kuvassasi, niin se toimii, pidä vain huolta kasvillisuudesta, jotta se ei peitä ja muodosta jatkuvasti kosteaa ympäristöä.
Roslagsmahogny on myös erittäin miellyttävä käsittely...
Enää en laittaisi mitään lasyyriä.
/ATW
Ps pidän roslagsmahognysta, mutta jos haluat pitää sen vähän vaaleampana, linolja voi toimia hyvin. Ds
Pps mikään ei pysy kauneimpana pitkällä aikavälillä, kunhan se seisoo vapaasti ja ilmavasti dds
/ATW
Ps pidän roslagsmahognysta, mutta jos haluat pitää sen vähän vaaleampana, linolja voi toimia hyvin. Ds
Pps mikään ei pysy kauneimpana pitkällä aikavälillä, kunhan se seisoo vapaasti ja ilmavasti dds
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti pellavaöljy homehtuu, siitä tulee täynnä mustahometta, joka täytyy pitää poissa. Tavallisesti suosin pellavaöljyä, mutta tässä tapauksessa voi olla hyvä käyttää vähemmän terveellistä, syvävaikuttavaa öljyä!ArneTW sanoi:
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Jos haluat sen näyttävän samalta kuin kuvassa, älä käytännössä laita mitään päälle, mutta käytä mahdollisesti painepesuria saadaksesi pehmeät osat pois.xelirator sanoi:
Jos öljyät, se tulee näyttämään juuri sahatulta käsittelemättömältä mäntyltä.
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi
