Yritän saada pari M5 70mm insexskruv, rostfritt lisäksi. Se etenee hitaasti. Tai mieluiten 75mm, mutta näyttää siltä, ettei puolipituuksia ole edes muissa mitoissa. Googlaan, mutta jokainen lupaava osuma osoittautuu olevan aivan eri mittoja kuin mitä haluan. Vinkkejä, joku?

• Tykkään
fia_mstd
  • Laddar…
ClasseClas
  • Tykkään
jocke31 ja 3 muuta
  • Laddar…
Olen ostanut joitain ruuveja Fastprosta, joka sijaitsee Göteborgissa ja siellä voi ostaa ruuveja yksitellen. 2.50:- maksaa yksi 5x70 A4 haponkestävä. Toimituskulut ovat 79:- + alv. https://fastpro.se/produkt.php?ID=122#916

• Tykkään
fia_mstd
  • Laddar…
Siefvert on pyöräilymatkan päässä. Hyvä paikka mennä vain pyörimään kaikkien laatikoiden keskellä. Nostaa ruuvia, tuntea, laittaa takaisin, siirtyä seuraavaan rasiaan....

• Tykkään
jocke31 ja 5 muuta
  • Laddar…
MathiasS MathiasS sanoi:
Minulla on siefvert pyöräilymatkan päässä. Hyvä paikka mennä vain pyörimään kaikkien laatikoiden keskellä. Nostaa ruuvia, tuntea, laittaa takaisin, jatkaa seuraavaan laatikkoon....
Tällaista ei ole koskaan hyvä mainita foorumilla, en nyt koskaan unohda kuka voi mennä siefvertille puolestani ja postittaa, kun tarvitsen outoja juttuja ;)

• Tykkään
  • Haha
fia_mstd ja 1 muu
  • Laddar…
Olen menestynyt hyvin www.fixnvis.se-sivustolla. Se on eurooppalainen yritys, joten siellä törmää vähän ranskaan siellä täällä. Olen ostanut paljon ruostumatonta uraruuvia sieltä.

• Tykkään
fia_mstd
  • Laddar…
Tallguy196 Tallguy196 sanoi:
[linkki]

ehkä voisi olla jotain?
Fantastinen hauska tulos, kun klikkasin linkkiä :crysmile: Katson ilman, että mukaan tuli se mukana ollut häntä (y)

Kuvakaappaus Flinks-verkkokaupasta, jossa hakutulokset haulle "m5 70 kanske kan va nåt" näyttävät 0 tulosta.

fia_mstd fia_mstd sanoi:
Fantastisen hauska tulos, kun painoin linkkiä :crysmile: Tarkistan ilman, että otan mukaan hännän, joka päätyi sinne (y)

[kuva]
:crysmile: Luulin, että häntä olisi poistettu... :oops:

• Tykkään
fia_mstd
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.