Miksi tätä sisäkattoa kutsutaan ja mistä sitä myydään? Linkitä mielellään.
Poistin paikan päällä rakennetun vaatekaapin ja siellä oli reikä katossa, jonka tarvitsen paikata.
Levyissä näyttää olevan pari kerrosta masoniittia, joissa on jonkinlainen paperirakenne välissä. Levyt lukkiutuvat toisiinsa samanlaisesti kuin paneeli.
Kun mittaan alapuolelta saumojen välistä niiden koko näyttää olevan noin 240x39.5 cm.
Harmi, jos näin on, minulla on sellaisia koko talossa. Jos löydän samanlevyisiä vastaavia, niin ehkä voin kursia sen kokoon niin, että se näyttää hyvältä. Olisi rasittavaa joutua repimään koko katto ja vaihtamaan se pienen noin 60x40cm kokoisen reiän takia.
Samaa mieltä, toivottavasti löydät samanlaisen levyn. Muuten voit ehkä feikata samanlaisen pinnan masonitilla ja jollain etäisyydellä?
Ei huono idea! Pitää kokeilla sitä. Joku tavallinen levy, yrittää saada jotain, joka muistuttaa kahden sellaisen levyn välistä uraa, sitten hieman pakkelia ympärille ja maalia niin ehkä siitä tulee kohtuullinen.
Ei hullumpi idea! Kokeilen sitä. Joku tavallinen levy, yritän saada aikaan jotain, joka muistuttaa kahden sellaisen levyn välistä uraa, sitten vähän kitkiä ympärille ja maalia niin ehkä se onnistuu saada suht hyvin.
[kuva]
Ei katso yleensä niin paljon ylös kattoon ja olen huomannut, että jos se vain näyttää kohtuullisen samanlaiselta ja on sama väri, ei huomaa niin paljon että siihen reagoisi. "Huijasin" pinnan niin kattoon makuuhuoneessa, missä myös oli ollut kaapit. En ajattele sitä ollenkaan nyt, ja muut, jotka eivät tiedä siitä, eivät reagoi siihen, että se on oikeastaan erilainen kattopinta.
Eihän kattoon yleensä tule katsottua niin tarkasti ja olen huomannut, että jos se näyttää suurin piirtein samanlaiselta ja on saman värinen, siihen ei juuri kiinnitä huomiota. "Feikkasin" pinnan makuuhuoneen kattoon, missä oli myös aiemmin vaatekaappeja. En kiinnitä siihen enää huomiota, eikä muut, jotka eivät tiedä siitä, huomaakaan että kattoverhous on oikeastaan erilainen.
Samaa mieltä Purin väliseinän, jolla oli kipsilevyt ja saumat samanlaiset kuin sinun kovalevyillä. Nyt minulla on melkein kaksinkertainen levy keskellä huonetta. Luulenpa, ettei kukaan ole huomannut sitä.
Mikä tämän sisäkaton nimi on ja mistä sitä myydään?
Missä on paikka.
Minne on suunta.
Eli, missä he myyvät sitä (esimerkiksi kauppa, joka myy tätä kattoa valikoimassaan) ja minne he myyvät sitä (esimerkiksi Smålandiin).
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.