12 091 lukukertaa ·
32 vastausta
12k lukukertaa
32 vastausta
minerittiä vai rappausta? apua!
- Tilanne
- Keskustelu on suljettu.
Jawen kirjoitti.
"On aivan 'epänormaalia' käyttöä seistä ja suihkuttaa kuumaa vettä suoraan seinään, kuka yleensä tekee niin?"
Minä teen niin ainakin... en pidä kylmästä suihkusta...
Jawen kirjoitti.
Paska tarttuu juuri saumoihin !!, ja jos saumat ovat tasaamassa laattojen epätasaisuuksia, niin voisitko kertoa minulle, mikä seinässä ottaisi vastaan liikkeet niin, ettei laatta halkeaisi.
Ehkä siksi laatat laitetaan kuolleeseen materiaaliin, kuten kipsiin, mineritti jne., joka ei liiku??
Jawen kirjoitti..
Kuinka typerää tahansa !!, kuinka suuri määrä neliömetriä kohden...
No, sittenhän voi laittaa möykyn jokaisen neliömetrin reunaan tai?
Ei käytännössä toimi laatoittajalle kantaa mukanaan my-mittaajaa... Kun ajattelee hieman, ymmärtää varmaan, että se pitää jakaa koko pinnalle.
Sitten voin olla samaa mieltä, että siitä on mennyt hieman hysteriaksi olla käyttämättä kartonkikipsiä... Kun sen tekee oikein nykyaikaisilla vedeneristyksillä, niin kipsi voisi toimia...
Mukava että jon_h on takaisin... ei ole nähty häntä vähään aikaan!!
"On aivan 'epänormaalia' käyttöä seistä ja suihkuttaa kuumaa vettä suoraan seinään, kuka yleensä tekee niin?"
Minä teen niin ainakin... en pidä kylmästä suihkusta...
Jawen kirjoitti.
Paska tarttuu juuri saumoihin !!, ja jos saumat ovat tasaamassa laattojen epätasaisuuksia, niin voisitko kertoa minulle, mikä seinässä ottaisi vastaan liikkeet niin, ettei laatta halkeaisi.
Ehkä siksi laatat laitetaan kuolleeseen materiaaliin, kuten kipsiin, mineritti jne., joka ei liiku??
Jawen kirjoitti..
Kuinka typerää tahansa !!, kuinka suuri määrä neliömetriä kohden...
No, sittenhän voi laittaa möykyn jokaisen neliömetrin reunaan tai?
Ei käytännössä toimi laatoittajalle kantaa mukanaan my-mittaajaa... Kun ajattelee hieman, ymmärtää varmaan, että se pitää jakaa koko pinnalle.
Sitten voin olla samaa mieltä, että siitä on mennyt hieman hysteriaksi olla käyttämättä kartonkikipsiä... Kun sen tekee oikein nykyaikaisilla vedeneristyksillä, niin kipsi voisi toimia...
Mukava että jon_h on takaisin... ei ole nähty häntä vähään aikaan!!
Administrator
· Skåne
· 8 684 viestiä
Mielestäni tämä keskustelu ei johda mihinkään, joten suljen ketjun.