Valoin betonia pienessä tilassa kellarissa eilen. (1x2,5mx7cm).
Milloin voin tasoituspinnoittaa tämän tasoittaakseni? Olen hieman innokas jatkamaan eteenpäin..
Ja mitä tasoituspinnoitetta suosittelette, kun paksuus on joidenkin kohtien kohdalla jopa 1 mm?

Mitä aiot laittaa betonin päälle?

Betonille tulee tasoite, mihin sitä tarvitaan. Sitten klinkkeri ilman kosteusesteitä.

Sinun täytyy antaa betonin kutistua valmiiksi. Ainakin 28 päivää, se pätee +29 asteessa, jos on kylmempää, se kestää kauemmin.

S
jos olisit valinnut jotain muuta kuin betonia, olisit voinut kellua aikaisemmin.

Ok
Se ei ole kylpyhuone eikä ole supertärkeää, että siitä tulee täysin tasainen. Mutta oletan, että minun täytyy odottaa noin kuukauden ennen kuin tasoitan sen sitten..

Minulla oli heikko toivo, että voisin kellua nyt heti, kun betoni on kostea pinnalta, ja että tasoitemassa sekoittuisi hyvin betonin kanssa silloin ja kuivaisi yhteen.

S
pitääkö sinun käyttää itsetasoittuvaa tasoitetta?
ehkä se onnistuu itsetasoittuvalla kiinnityslaastilla, jos sinulla ei ole paljon outoja vuoria ja laaksoja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä, onko flytfix ratkaisu.
En ole koskaan käyttänyt sitä.
Ero on jopa sentti ja se on melko epätasainen juuri nyt.
Onko flytfix paras vaihtoehto minulle, mitä luulette?

Mieluiten odota 3 kuukautta. Muuten on olemassa fix, jota voi ostaa ja käyttää kuukauden vanhaan betoniin. Voit käyttää flytfixiä, mutta uskon, että pääset halvemmalla, jos tasoitat ensin.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.