F Feedde sanoi:
Et ole muovittanut tarpeeksi huolellisesti. Kaikki niitit pitäisi olla teipattuja. Lisäksi olet käyttänyt väärää teippiä. Lue muovin rakennusohjeet ja aloita uudestaan.
Kiitos panoksestasi ketjussa.
 
R Robin_t sanoi:
Kondensaatiota kertyy hyvin paljon peltikaton alle. Onko sinulla jotain vedenpitävää kerrosta ponttilaudoitelaskosten päällä?
Ponttilaudoitelaskosten päällä on huopakatto.
 
  • Tykkään
Robin_t
  • Laddar…
F Feedde sanoi:
Et ole muovittanut tarpeeksi huolellisesti. Kaikki niitit tulee teipata. Lisäksi olet käyttänyt väärää teippiä. Lue muovin rakennusohjeet ja aloita alusta.
Tuskin se voi aiheuttaa näitä ongelmia. Teipatut niitit..? Sinulla ei ole yhtään reikää talossasi vai? Eikä yhtäkään taulukoukkua, joka läpäisee rakennusmuovin?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.