D Dublin sanoi:
Mutta pohjapiirroksessa sinullahan on väliseinä ja portaikko melkein siinä missä tolppa on. Eikö tolppaa voi siirtää osaksi väliseinää (vai onko pohjapiirros jo vanhentunut)?
Nae alun perin minulla oli yläkerta, jossa oli vähän biljardipöytä ja baari ym. :cool: mutta en saanut rakennuslupaa, koska seinämä oli pakko madaltaa. Joten nyt se on avoin harjaan asti ja täysin avoin tila. Mutta työpöytä varmaan tulee olemaan siinä missä se on piirretty, joten ehkä tolppa voisi olla siellä.

Mike_the_pip3 Mike_the_pip3 sanoi:
Aluksi minulla oli yläkerta, jossa oli vähän biljardipöytä ja baari ym. :cool: mutta en saanut rakennuslupaa, koska piti laskea seinäkorkeutta. Joten nyt se on avoin harjaan asti ja täysin avoin tila. Mutta työpöytä tulee varmaan silti sinne, mihin se on piirretty, joten ehkä siellä voi olla pylväs.
Et aio silti pitää ullakkoa työalueen yläpuolella? Nyt en tiedä kuinka monta autoa aiot pitää siellä tai kuinka paljon korjaustöitä siellä tehdään, mutta säilytystila on kullan arvoista, jopa isossa autotallissa.

D Dublin sanoi:
Et sinä muutenkaan aio laittaa parvea työskentelytilan yläpuolelle? En tiedä vielä, kuinka monta autoa sinne tulee tai kuinka paljon korjaamista siellä tulee tehtyä, mutta varastotila on kultaa myös isossa autotallissa.
Olen keksinyt, että sopiva parven sijoituspaikka on luultavasti ovien yläpuolella, helpompi asentaa ne tasaiselle palkistolle. Ja jos haluan nostolaitteen perimmäiseen päähän, se mahdollisuus säilyy. Joten nyt mietin, pitäisikö sekoittaa 2 erilaista kattotuolia. Tyypillisesti alla olevan kuvan mukaisesti. Kehyksen ensimmäinen 5 metriä ovien kohdalla ja sitten ristikkäiset loput kattokorkeutta varten.

Vaihtoehtoisesti jatkaa ajattelua harjapalkin/kehysten palkin kanssa kattotuolien kanssa. Sitten rakentaa tavallinen palkkisto ovien ylle, joka voidaan ripustaa kattotuoleihin, jotta pilareilta vältytään.

Kaksi erilaista takstolimallia: saxtakstol ylhäällä ja ramverkstakstol alhaalla, molemmat kuvattu vierekkäin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.