3 965 lukukertaa ·
9 vastausta
4k lukukertaa
9 vastausta
Mikä ruuvi tämä on? [kuva]
Olen hukannut yhden ruuvin jääkaapin oveen. Electrolux veloittaa 70 kr sis. toimitus uudesta. Voiko liitteenä olevasta kuvasta nähdä, minkä tyyppinen ruuvi (mitat) tarvitsen, jotta voin ostaa sen muualta? En ole valitettavasti kovin perehtynyt ruuvien maailmaan.
Ainoa Electroluxin antama tieto on "Kromattu ruuvi jääkaappiin"
https://shop.electrolux.se/kylskap-.../kromplaterad-skruv-till-kylskap/p/2054418021
Ainoa Electroluxin antama tieto on "Kromattu ruuvi jääkaappiin"
https://shop.electrolux.se/kylskap-.../kromplaterad-skruv-till-kylskap/p/2054418021
Valitettavasti koko jääkaapissa on vain yksi sellainen ruuvi. Olen katsonut. Ja pakastimessa on toisenlainen sulkemismekanismi, joten siellä ei ole sellaista ruuvia. Olen samaa mieltä siitä, että ruuvi näyttää hyvin tavanomaiselta. Näyttää siltä, että urat ovat melko kaukana toisistaan, ja lasken, että niitä on 6 "kierrosta". Luulen, että reikä, johon ruuvin pitäisi mennä, on 4,0 mm tai pienempi.
Mittaa ruuvin mitat (pituusxleveys) ja käy jossain rakennustarvikekaupassa tai pienemmän mallin autokorjaamossa, niin löydät varmasti sopivan ruuvin.K kia2 sanoi:Valitettavasti jääkaapissa on vain yksi tällainen ruuvi. Olen katsonut. Ja pakastimessa on erilainen sulkemismekanismi, joten siellä ei ole sellaista ruuvia. Olen samaa mieltä siitä, että ruuvi näyttää hyvin tavalliselta. Näyttää siltä, että urat ovat melko kaukana toisistaan ja lasken, että siinä on 6 "kierrosta" uria. Luulen, että reikä, johon ruuvi pitää laittaa, on 4,0 mm tai pienempi.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
Se on todennäköisesti ruuvi, joka toimii hyvin muovissa. Voi varmasti käyttää tavallista peltiruuviä sopivassa koossa sen sijaan.
Mutta minulla ei siis ole mitään ruuvia mitattavaksi. Ajattelin, että sen voisi ehkä nähdä kuvasta - mutta ymmärrän nyt, että se on vaikeaa.E etompau sanoi:
Eikö ruuvin kokoa voi edes arvioida reiästä ja paikasta, jossa se oli?K kia2 sanoi:
Katso kaapin ympäri, siellä voi olla samanlainen ruuvi kaapin takapuolella.
Muuten arvelen, että se on 10-20 mm pitkä ja 4-5 mm leveä.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 029 viestiä
Vaikka 70 kruunua ruuvista saattaa tuntua kalliilta, sinun on kuitenkin huomioitava, että saat sen postilaatikkoon ja se sopii ilman ongelmia. Jos haluat metsästää jotain vastaavaa, sinun on käytettävä siihen myös aikaa, ehkä ostettava muutama erilainen ja ehkä maksettava 20-40 kruunua. Ennen kuin se on valmis, saatat olla kuitenkin kiinni 70 kruunussa, jos et ole kävelyetäisyydellä.
Mene kierrätyskeskukseen ja katso, siellä on valtava varasto vanhoja kaappeja. Sieltä voit löytää oikean..
Klikkaa tästä vastataksesi