Omistan talon, joka on rakennettu vuonna 1922 ja jossa on verhouspaneeli.
Aion nyt rakentaa aidan ja mietin, voiko siinä olla sama koko kuin julkisivussa.
Alkuperäiset laudat ovat 190 mm leveitä ja rima on 45 mm. Mietin laittaa 145 mm aitaan.
Mitä mieltä olette siitä?