P Pior sanoi:
Ajaj, varför tror du det?
Talon ikä ja miltä levy näyttää
 
  • Tykkään
Pior
  • Laddar…
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Kuinka paksuja ne ovat? Muistuttaa eterniittiä
Noin 5mm, kyllä valitettavasti se on varmaan sitä
 
Ne tekevät ei mitään vahinkoa siellä missä ne istuvat. Monilla on liimaa ja pahvia lattiamattojen alla sisätiloissa, jotka sisältävät asbestia, mikä on usein rakennettu sisään asentamalla uusi lattia päälle. Se on sama juttu...
 
  • Tykkään
Pior
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sanoi:
Onko se kova vai pehmeä? Näyttää melkein kuin valkaistulta asfaboardilta.
hei, palasin ketjuun ja huomasin, että unohdin vastata sinulle. (Olen edelleen epävarma siitä, mitä materiaalia se on, vaikka se kallistuukin eterniitin puolelle…)

Materiaali on kovaa, ei voi katkaista sormilla huonossa kulmassa ainakaan.
 
5mm ja kovaa kuulostaa siis silloin eterniitti tai joku serkku siitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.