3 272 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Metalli ikkunan yläpuolella kipsin sisällä
Moro!
Kun olin poraamassa verhoja ikkunan yläpuolelle, törmäsimme metalliin 1,5 cm sisällä. Kipsilevy näyttää jatkuvan koko matkan. Ikkuna on ulkoseinää vasten, joten siellä ei luulisi olevan sähköä?
Mikä se voisi olla?
Pitäisikö porata läpi, jos kyseessä on jokin metallipalkki?
Voiko kuitenkin laittaa betonitulppia kuten tavallisesti?
Kun olin poraamassa verhoja ikkunan yläpuolelle, törmäsimme metalliin 1,5 cm sisällä. Kipsilevy näyttää jatkuvan koko matkan. Ikkuna on ulkoseinää vasten, joten siellä ei luulisi olevan sähköä?
Mikä se voisi olla?
Pitäisikö porata läpi, jos kyseessä on jokin metallipalkki?
Voiko kuitenkin laittaa betonitulppia kuten tavallisesti?
Paras vastaus
Voi olla palkki, joka keventää ikkunan yläpuolella, ei ole epätavallista, että ikkunan yläpuolella on jonkinlainen kantavuus. On hyvä, koska usein seinään tulee halkeamia ikkunoiden ja ovien kulmista. Mikä materiaali on ulkoseinissä?
Ahaa ok, hyvä tietää! Kiitos!J jonaserik sanoi:
Luulin lukeneeni, että tuskin on sähköä tai vettä kuitenkaan?
Tiili takana
Metalli oli hieman vaikea porata, mutta pitääkö minun kokeilla metalliporalla päästä läpi? Minulla on tehokas kone, joten kai se olisi itse pora, joka pettää siinä tapauksessa.
Se voi olla kipsinkulma LP50 levy, joka on suoraan kipsin sisäpuolella olevan vasten.C Calr sanoi:Tämä oli hyvä tietää! Kiitos!
Luin jotain, että todennäköisesti kyse ei ole sähköstä tai vedestä kuitenkaan?
Tiili takana
Metalli oli vähän kovaa porata, mutta pitäisikö minun käyttää metalliporaa ja yrittää päästä läpi? Minulla on tehokas kone, joten pitäisi olla itse pora, joka katkeaa siinä tapauksessa.
Mutta kokeile vetää ruuvi, joka on tarkoitettu metallirakenteille, jos se kiristyy, takana on levy ja sitten voit kiinnittää verhosi siihen ilman poraamista.C Calr sanoi:
Okok, hyvä tietää! Kuitenkin ehdin porata läpi. Ylemmässä reiässä näyttää olevan betonia, mutta alemmassa se menee suoraan läpi ja tuntuu siltä kuin sen takana olisi eristettä. Pitäisikö minun käyttää 1,5 cm kipsilevylle tarkoitettua kipsitulppaa alempaan reikään?
Jäsen
· västra götaland
· 212 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi