Moro!
Kun olin poraamassa verhoja ikkunan yläpuolelle, törmäsimme metalliin 1,5 cm sisällä. Kipsilevy näyttää jatkuvan koko matkan. Ikkuna on ulkoseinää vasten, joten siellä ei luulisi olevan sähköä?
Mikä se voisi olla?
Pitäisikö porata läpi, jos kyseessä on jokin metallipalkki?
Voiko kuitenkin laittaa betonitulppia kuten tavallisesti?

• Seinä, jossa on porausreikiä ikkuna-aukon yläpuolella.

Paras vastaus

Voi olla palkki, joka keventää ikkunan yläpuolella, ei ole epätavallista, että ikkunan yläpuolella on jonkinlainen kantavuus. On hyvä, koska usein seinään tulee halkeamia ikkunoiden ja ovien kulmista. Mikä materiaali on ulkoseinissä?

• Tykkään
BirgitS ja 1 muu
  • Laddar…
J jonaserik sanoi:
Voi olla palkki, joka keventää ikkunan yläpuolella, ei ole epätavallista, että on jonkinlaista kantamista ikkunoiden yläpuolella. On hyvä, kun usein syntyy halkeamia seinään ikkunoiden ja ovien kulmista. Mitä materiaalia ulkoseinät ovat.
Ahaa ok, hyvä tietää! Kiitos!
Luulin lukeneeni, että tuskin on sähköä tai vettä kuitenkaan?
Tiili takana
Metalli oli hieman vaikea porata, mutta pitääkö minun kokeilla metalliporalla päästä läpi? Minulla on tehokas kone, joten kai se olisi itse pora, joka pettää siinä tapauksessa.

P
C Calr sanoi:
Tämä oli hyvä tietää! Kiitos!
Luin jotain, että todennäköisesti kyse ei ole sähköstä tai vedestä kuitenkaan?
Tiili takana
Metalli oli vähän kovaa porata, mutta pitäisikö minun käyttää metalliporaa ja yrittää päästä läpi? Minulla on tehokas kone, joten pitäisi olla itse pora, joka katkeaa siinä tapauksessa.
Se voi olla kipsinkulma LP50 levy, joka on suoraan kipsin sisäpuolella olevan vasten.

• Tykkään
Calr
  • Laddar…
Okidoki, sitten otetaan pora taas esiin. Löysin juuri tämän sivuston, mielestäni aivan mahtava. Te osaatte niin paljon, vastaatte nopeasti ja olette niin avuliaita. Kiitos!!

• Tykkään
MagicFingers ja 1 muu
  • Laddar…
P
C Calr sanoi:
Okidoki då blir det fram med borren igen då. Fann nyss den här hemsidan, helt super tycker jag. Ni kan så mycket, svarar snabbt och är så hjälpsamma. Tack!!
Mutta kokeile vetää ruuvi, joka on tarkoitettu metallirakenteille, jos se kiristyy, takana on levy ja sitten voit kiinnittää verhosi siihen ilman poraamista.

• Tykkään
Calr
  • Laddar…
voisit myös käyttää terävä terassiruuvi metallitolpissa

• Tykkään
Calr ja 1 muu
  • Laddar…
Okok, hyvä tietää! Kuitenkin ehdin porata läpi. Ylemmässä reiässä näyttää olevan betonia, mutta alemmassa se menee suoraan läpi ja tuntuu siltä kuin sen takana olisi eristettä. Pitäisikö minun käyttää 1,5 cm kipsilevylle tarkoitettua kipsitulppaa alempaan reikään?

Henkilö, jota autan, ei halunnut käyttää gyproc-tulppia seinissä, joten laitoin hieman tiivistettä tulppien eteen. Auttaako tämä kestävyyttä mitenkään?

C Calr sanoi:
Se, jota autan, ei halunnut kipsitulppia seiniin, joten laitoin vähän tiivistysainetta ennen tulppia. Auttaako se kestävyyttä jotenkin?
Ei

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.