17 924 lukukertaa ·
33 vastausta
18k lukukertaa
33 vastausta
mathiss - onko joku yrittänyt ja on kokemuksia
Jos on huolissaan siitä, ettei opasteiden toleransseja saada 100 % kuntoon, voisi pyörät (tai liukupinnat, jos ne valitaan) jousikuormittaa. Jos lisäksi saa käsiinsä kumipäällysteisiä pyöriä, pitäisi hissin olla suhteellisen hiljainen. Odotan jatkoa innolla!
Sent from my ST17i using Byggahus
Jousikuormittaa pyöriä?
Siinä ollaan taas!
Miksi tehdä monimutkaiseksi? Se voi liikkua 1-1½ cm sivusuunnassa ilman mitään ongelmia. Mahdollisesti keitto lautasella läikkyy ulos?
Bah.
Unohdin sanoa, että köysi on päättymätön ja alhaalla vain vedetään köyttä. Ylhäällä samoin. Kun laatikko on aukon kohdalla, vedetään itse laatikosta viimeiset sentit. Vastapaino on siis päättymättömässä köydessä. Monissa eteläisissä maissa on paljon tällaisia yksinkertaisia hissejä.
Siinä ollaan taas!
Miksi tehdä monimutkaiseksi? Se voi liikkua 1-1½ cm sivusuunnassa ilman mitään ongelmia. Mahdollisesti keitto lautasella läikkyy ulos?
Bah.
Unohdin sanoa, että köysi on päättymätön ja alhaalla vain vedetään köyttä. Ylhäällä samoin. Kun laatikko on aukon kohdalla, vedetään itse laatikosta viimeiset sentit. Vastapaino on siis päättymättömässä köydessä. Monissa eteläisissä maissa on paljon tällaisia yksinkertaisia hissejä.
Se on tietenkin kysymys siitä, millä "sitoutumistasolla" haluaa olla. En olisi tyytynyt 1 cm välyksellä, jos olisin kuitenkin käyttänyt aikaa ja rahaa kuilun rakentamiseen, mutta se olen vain minä.Skalman sanoi:Täryjousitus pyörille?
Siellä sitä taas ollaan!
Miksi tehdä asiat monimutkaisiksi. Se voi liikkua sivusuunnassa 1-1½ cm ilman mitään ongelmaa. Ehkä keitto lautasella roiskuu yli?
Bah.
Unohdin mainita, että köysi on päättymätön ja alhaalla vedetään vain köyttä. Ylhäällä samoin. Kun laatikko on aukon kohdalla, vedetään laatikosta ja nostetaan se viimeinen osa. Vastapaino on siis päättymättömässä köydessä. Eteläisissä maissa on paljon tällaisia yksinkertaisia hissejä.
En myöskään olisi tyytynyt siihen, että ruoka olisi veivattava käsin ylös.
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Alkaa yhä enemmän houkuttaa tehdä oma Mathiss makuuhuoneeseemme, jotta voi lähettää aamiaisen vaimolle (tai päinvastoin) ja päästä vähän enemmän plussalle 
Metallikiskot L-profiileina kulmissa ja sitten jousikuormitetut pyörät nurkissa. Sitten käyttöön joko taljat tai pieni sähkömoottori "köysi/langanrullaimella", joka korvaa taljan (samalla tavalla kuin letkukela vesialueilla).
Köydet/Wiret asetetaan kulmiin ja sitten pieni kehys, joka ohjaa niitä niin, että saadaan keskimmäinen kiinnityskohta (jotta ei tarvitse kilpailla ruoan ja Wirenin kanssa).
Metallikiskot L-profiileina kulmissa ja sitten jousikuormitetut pyörät nurkissa. Sitten käyttöön joko taljat tai pieni sähkömoottori "köysi/langanrullaimella", joka korvaa taljan (samalla tavalla kuin letkukela vesialueilla).
Köydet/Wiret asetetaan kulmiin ja sitten pieni kehys, joka ohjaa niitä niin, että saadaan keskimmäinen kiinnityskohta (jotta ei tarvitse kilpailla ruoan ja Wirenin kanssa).
Klikkaa tästä vastataksesi