Terve!
Olen parhaillaan autotallin kimpussa ja pohdin, mitä tekisin katon sisäpuolelle.
Kyseessä on matalasti kalteva (1 aste) autotallin katto 3-kerrostekniikalla. Päällinen on T-emballage mukaan höyrytiivis (tietysti) ja siksi en voi laittaa muovia katon sisäpuolelle. Miten minun pitäisi toimia? Höyryjarru vai pitäisikö minun yksinkertaisesti jättää laittamatta mitään ja vain kiinnittää rimat?
Katon rakenne on seuraava, sisältä->ulos.
Kipsi - rima - 270mm eristys. - 45mm ilmarako - pontti - katemateriaali

Eli... kerros riman ja eristeen välissä vai?
Kiitos etukäteen
 
Rickard.
Sinun tulisi olla höyrynsulku eristeen ja harvalaudoituksen välissä, koska sinulla on tuuletus raakapontin alla, se on täysin oikein.
 
Kallistuin myös hieman siihen suuntaan, koska ilmarako vetää pois mahdollisen kosteuden. Unohdin mainita, että minulla on vindduk, joka luo ilmaraon, mutta se on diffuusioavoin, joten eikö sillä pitäisi olla merkitystä?
 
Rickard.
Se tekee vain entistäkin tärkeämmäksi, että sisäpuolella on höyrytiivis.
 
Sitten käytän diff.plastia katossa kun autotalli tulee olla lämmin, se ei muuta tilannetta, arvaan?
 
Rickard.
Ei, jatka (y)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.