1 978 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Matala kaltevuuskattorakenne
Terve!
Olen parhaillaan autotallin kimpussa ja pohdin, mitä tekisin katon sisäpuolelle.
Kyseessä on matalasti kalteva (1 aste) autotallin katto 3-kerrostekniikalla. Päällinen on T-emballage mukaan höyrytiivis (tietysti) ja siksi en voi laittaa muovia katon sisäpuolelle. Miten minun pitäisi toimia? Höyryjarru vai pitäisikö minun yksinkertaisesti jättää laittamatta mitään ja vain kiinnittää rimat?
Katon rakenne on seuraava, sisältä->ulos.
Kipsi - rima - 270mm eristys. - 45mm ilmarako - pontti - katemateriaali
Eli... kerros riman ja eristeen välissä vai?
Kiitos etukäteen
Olen parhaillaan autotallin kimpussa ja pohdin, mitä tekisin katon sisäpuolelle.
Kyseessä on matalasti kalteva (1 aste) autotallin katto 3-kerrostekniikalla. Päällinen on T-emballage mukaan höyrytiivis (tietysti) ja siksi en voi laittaa muovia katon sisäpuolelle. Miten minun pitäisi toimia? Höyryjarru vai pitäisikö minun yksinkertaisesti jättää laittamatta mitään ja vain kiinnittää rimat?
Katon rakenne on seuraava, sisältä->ulos.
Kipsi - rima - 270mm eristys. - 45mm ilmarako - pontti - katemateriaali
Eli... kerros riman ja eristeen välissä vai?
Kiitos etukäteen
Kallistuin myös hieman siihen suuntaan, koska ilmarako vetää pois mahdollisen kosteuden. Unohdin mainita, että minulla on vindduk, joka luo ilmaraon, mutta se on diffuusioavoin, joten eikö sillä pitäisi olla merkitystä?
Klikkaa tästä vastataksesi