78 012 lukukertaa ·
96 vastausta
78k lukukertaa
96 vastausta
Huijattu sadevesikourutyöstä?
TismalleenC cpalm sanoi:
Lähes vaikuttavaa, että vielä nykyäänkin annetaan ihmisten, jotka koputtavat ovelle, Penkoa huvila (ellei kohde ole todella vanha, dementoitunut jne)
Soita johonkin plåtslageri ammattikouluun ja pyydä jotakuta opettajista tulemaan tarkastamaan työn. Kyseenalaista sitten työ. Tämän tarkastuksen avulla voit rauhallisesti mennä käräjäoikeuteen, etkä tarvitse asianajajaa vähäisiin riita-asioihin, kerro vain mitä on tapahtunut ja käytä opettajaa todistajana.
Talon omistaja
· 1 989 viestiä
Etkö tiedä, kuinka kauan kesti asentaa 18 m ränna? Olitko juovuksissa, koska arvelet, että kesti 1-3 päivää.J JonasElander sanoi:
Jos kukaan ei ole vielä maininnut sitä niin… sinua on huijattu melko paljon…
Koko asennus näyttää paskalta
Kuka haluaa värikkäitä mainosvärejä ränniin?
ota muutama muu tarjous niin sinulla on enemmän paremmin perusteluja
Koko asennus näyttää paskalta
Kuka haluaa värikkäitä mainosvärejä ränniin?
ota muutama muu tarjous niin sinulla on enemmän paremmin perusteluja
Ei tunnu hauskalta tämä, valitettavasti taitaa olla niin, että sukulaisesi tuli huijatuksi amatöörien toimesta, kumppanini olisi hoitanut työn paremmin ja hän on kokki.P PNF sanoi:
Sinä sk besiktningsman pitäisi suorittaa peltikurssi, koska alumiinikouru kutistuu ja laajenee eri lämpötiloilla, se tulee olemaan halkeama tuulilaudan vasten talvella….Ann-lousa sanoi:
min morbror är besiktningsman, jag skickade dina bilder till honom. Han sade att det var det värsta han sett. För det första får man inte göra stuvbitar, rostar lätt och sitter för långt ned mot grus, det ska finnas utrymme för silkopp och man ser längst ned på stupröret att den ska vändas uppåt, man får inte skruva i dessa för snart är rosten där så han undrar VAD de satt fast rännan med, vad sjutton säger han. 12000kr är det verkligen inte värt. HOTA MED ATT NI SKA TA DIT EN BESIKTNINGSMAN INNAN NI BETALAR, ring husförsäkringsbolaget och fråga vad ni kan göra. Han säger att det är förbjudet med glipa mellan hängrännan och virket. Din vän har blivit så lurad. Om hen skulle sälja huset skulle detta aldrig bli godkänt.
Runkorakentaja
· Västmanland
· 275 viestiä
Näyttää siistiltä mutta jos ollaan pilkunviilaajia niin näyttää siltä, että rännikaivot on asennettu väärin päin.J JonasElander sanoi:
Hei!P PNF sanoi:Hei foorumi!!
Sain puhelun sukulaiselta tänään, kun hänen piti tehdä lopullinen hintaneuvottelu uusille sadevesikouruille. Ne maksaisivat 12 000 kr noin 6 metrin kouruille ja yhdelle syöksytorvelle liitännällä. Ei uusia koukkuja kouruille tai vanteita syöksyputkelle, vaan vanhat käytettiin uudestaan.
Puhuin puhelimessa kaverin kanssa, joka teki työn, ja hän väitti, että he olivat sopineet 1200 kr per metri, ja kun kyseenalaistin korkean hinnan, minulle selitettiin, että materiaali on korkeinta laatua (alumiini). Olen pystynyt jäljittämään materiaalin Trifa, unkarilainen merkki, ja se vaikuttaa olevan pinnoitettua alumiinia. Minun pitäisi saada vastaavat hintatiedot usein käyttämältäni toimittajalta huomenna vertailua varten, mutta minun on erittäin vaikea kuvitella, että tämä työ olisi 1200 kr per metrin arvoinen. Erityisesti kun minulla on suuria kysymyksiä laadusta.
Osaatteko sanoa, pitäisikö sen näyttää tältä?
[kuva]
Kuva 1 syöksytorven liitäntä maaputkeen. Puuttuu siirtymäosat ja lehtieste?
[kuva]
Kuva 2 päät vain taivutettu. Ei liity tuulilautaan, vaan siinä on noin 3 cm rako.
[kuva]
Kuva 3 koen sen huolimattomasti leikatuksi putkeksi, jossa teräviä lastuja, jotka törröttävät, on epätasainen. Lisäksi se on kolhittu ja kiinnitetty vanhaan, ei sopivaan vanteeseen kipsiruuvilla (?). Eikö syöksyputken lisäksi ole väärässä mitassa, katso kourua ja maaputkea.
En tiedä olenko ihan väärässä, mutta tämä tuntuu täysin väärältä sekä hinnaltaan että laadultaan.
Tapaan heidät huomenna jatkokeskusteluja varten…halusin vain kuulla mahdolliset mielipiteet, joita teillä on tarjottavana…
Ovatko asfalttifirmoilla loppuneet työt, kun he matkustelevat ympäriinsä korjaamassa asfalttia nurmikoille ja ties minne, kun talonomistajat ovat poissa? Joten nämä kaverit kiertävät korjaamassa sadevesikouruja ja syöksytorvia sijasta?
Kaikkitietävä
· Tullinge
· 6 040 viestiä
poliisille ilmoittaminen? mitä pitäisi ilmoittaa poliisille?
Huonot työolosuhteet eivät valitettavasti ole laittomia. Korkeat hinnat eivät myöskään ole laittomia.
Nämä ovat siviilioikeudellisia kysymyksiä, eivät siis poliisiasioita.
Onko tapahtunut uhkauksia? Silloin voi ilmoittaa uhkauksesta. Mutta jos ei tiedä, mitä henkilö nimeltään on tai missä hän asuu, voi poliisille tulla vaikeuksia.
Huonot työolosuhteet eivät valitettavasti ole laittomia. Korkeat hinnat eivät myöskään ole laittomia.
Nämä ovat siviilioikeudellisia kysymyksiä, eivät siis poliisiasioita.
Onko tapahtunut uhkauksia? Silloin voi ilmoittaa uhkauksesta. Mutta jos ei tiedä, mitä henkilö nimeltään on tai missä hän asuu, voi poliisille tulla vaikeuksia.
Heillä on varmasti jo kauan ollut useita eri jousia lyyrassaan - katto- ja kivityöt ja sellaiset, mutta asfalttityöt ovat ja pysyvät varmaan siinä, mistä heidät tunnetaan.B Bridan sanoi:
Ne olivat varmaan huonoimmat mitä olen nähnyt" älä maksa penniäkään tästä fusku-työstä"P PNF sanoi:Hei foorumi!!
sain puhelun sukulaiselta tänään, kun hän oli loppuvaiheessa neuvottelemassa hintaa uusista vesikouruista. He pyysivät silloin 12 000 kr noin 6 metrin vesikouruista ja yhdestä syöksyputkesta liitoksineen. Ei uusia koukkuja kouruille tai kiinnikkeitä syöksyputkille, vaan vanhoja käytettiin uudelleen.
Puhuin puhelimessa kaverin kanssa, joka teki työn, ja hän väittää, että he olivat sopineet 1200 kr metrihinnasta, ja kyseenalaistettuani korkean hinnan sain selityksen, että kyseessä on korkealaatuinen materiaali (alumiini). Olen pystynyt jäljittämään materiaalin Trifa, unkarilainen merkki, ja ilmeisesti se on pinnoitettua alumiinia. Saan vastaavat materiaalihinnat huomenna usein käyttämältäni toimittajalta vertaillakseni, mutta minun on vaikea nähdä, että tämä työ olisi arvokas 1200 kr per metri. Erityisesti, koska minulla on suuria kysymyksiä laadusta.
Te, jotka tiedätte, pitäisikö sen näyttää tältä?
[kuva]
Kuva 1 syöksyputken liitos maahan. Puuttuuko siirtymäosa ja lehtisieppari?
[kuva]
kuva 2 päät vain taivutettu. Ei liity tuulilautaan, vaan siellä on noin 3 cm rako.
[kuva]
kuva 3 vaikuttaa siltä, että putki on leikattu huolimattomasti terävillä rosoilla, jotka työntyvät esiin, on epätasainen. Lisäksi se on painunut ja kiinnitetty vanhaan sopimattomaan kiinnikkeeseen kipsiruuvilla (?). Eikö syöksyputki ole vielä väärää kokoa, katso vesikourua ja maaputkea.
En tiedä, olenko täysin hakoteillä, mutta tämä tuntuu täysin väärältä sekä hinnan että laadun suhteen?
Tapaamme heitä huomenna lisäkeskustelua varten…halusin vain kuulla mahdolliset kommenttinne…
P PNF sanoi:Hei foorumi!!
sain puhelun sukulaiselta tänään, kun hän oli loppuvaiheessa neuvottelemassa hintaa uusista vesikouruista. He pyysivät silloin 12 000 kr noin 6 metrin vesikouruista ja yhdestä syöksyputkesta liitoksineen. Ei uusia koukkuja kouruille tai kiinnikkeitä syöksyputkille, vaan vanhoja käytettiin uudelleen.
Puhuin puhelimessa kaverin kanssa, joka teki työn, ja hän väittää, että he olivat sopineet 1200 kr metrihinnasta, ja kyseenalaistettuani korkean hinnan sain selityksen, että kyseessä on korkealaatuinen materiaali (alumiini). Olen pystynyt jäljittämään materiaalin Trifa, unkarilainen merkki, ja ilmeisesti se on pinnoitettua alumiinia. Saan vastaavat materiaalihinnat huomenna usein käyttämältäni toimittajalta vertaillakseni, mutta minun on vaikea nähdä, että tämä työ olisi arvokas 1200 kr per metri. Erityisesti, koska minulla on suuria kysymyksiä laadusta.
[kuva]
Kuva 1 syöksyputken liitos maahan. Puuttuuko siirtymäosa ja lehtisieppari?
[kuva]
kuva 2 päät vain taivutettu. Ei liity tuulilautaan, vaan siellä on noin 3 cm rako.
[kuva]
kuva 3 vaikuttaa siltä, että putki on leikattu huolimattomasti terävillä rosoilla, jotka työntyvät esiin, on epätasainen. Lisäksi se on painunut ja kiinnitetty vanhaan sopimattomaan kiinnikkeeseen kipsiruuvilla (?). Eikö syöksyputki ole vielä väärää kokoa, katso vesikourua ja maaputkea.
En tiedä, olenko täysin hakoteillä, mutta tämä tuntuu täysin väärältä sekä hinnan että laadun suhteen?
Tapaamme heitä huomenna lisäkeskustelua varten…halusin vain kuulla mahdolliset kommenttinne…
Tuo on keskeneräistä työtä eikä sitä saa maksaa, sillä korvaus sukulaisellesi on oikeampaa. Tee siitä ilmoitus ARN:lle heti ja älä maksa mitään!P PNF sanoi:Hei foorumi!!
Tänään sain puhelun sukulaiselta, kun hän oli lopettamassa neuvotteluja uusien rännien hinnasta. He pyysivät siitä 12 000 kr noin 6m ränneistä ja yhdestä syöksyputkesta liitännällä. Ei uusia kiinnikkeitä ränniin tai letkukiinnikkeitä syöksyputkeen, vaan vanhat käytettiin uudelleen.
Puhuin puhelimessa työn tehneen miehen kanssa ja hän väittää, että he olivat sopineet 1200 kr metriltä, ja kyseenalaistettuani korkean hinnan, hän selitti, että kyseessä on korkealaatuinen materiaali (alumiini). Olen onnistunut jäljittämään materiaalin, Trifa, unkarilainen merkki, se näyttää olevan pinnoitettua alumiinia. Saan vastaavat materiaalihinnat usein käyttämältäni toimittajalta huomenna vertailua varten, mutta minun on hyvin vaikea uskoa, että tämä työ olisi 1200 kr metrin arvoinen. Erityisesti kun minulla on suuria kysymyksiä laadusta.
[kuva]
Kuva 1 syöksyputken liitäntä maaputkeen. Puuttuuko siirtymä ja lehtien erotin?
[kuva]
Kuva 2 päät vain taitettu. Ei liity tuulilautaan, vaan siinä on noin 3 cm rako.
[kuva]
Kuva 3 tuntuu siltä, että putki on leikattu huolimattomasti terävillä lastuilla, jotka työntyvät ulos, ja se on epätasainen. Lisäksi se on kolhittu ja kiinnitetty vanhaan, ei sopivaan, kiinnikkeeseen kipsiruuvilla (?). Eikö syöksyputki ole lisäksi väärässä koossa, katso ränni ja maaputki.
En tiedä, olenko täysin väärillä jäljillä, mutta sekä hinta että laatu tuntuvat täysin vääriltä.
Tapaan heidät huomenna jatkokeskustelujen merkeissä...halusin vain kuulla mahdollisia näkemyksiä, joita teillä on...
Kaikkitietävä
· Tullinge
· 6 040 viestiä