2 970 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Levylaajennin, täytyykö ottaa pidempi ruuvi?
Hei,
aion kiinnittää työkalutaulun seinälle ripustaakseni erilaisia asioita. Taustalla on kipsiseinä, joten minun täytyy käyttää mollyplugia (levynlaajennin).
Mukana tuleva ruuvi ei tietenkään mene kokonaan sisään luonnollisista syistä, koska työkalutaulu on siinä välissä. Tarvitseeko minun ottaa pidempi ruuvi, jotta se menee vielä enemmän seinään?
vai voiko käyttää mukana tulevaa ruuvia niin kauan kuin se kierteytyy vähän sisään?
aion kiinnittää työkalutaulun seinälle ripustaakseni erilaisia asioita. Taustalla on kipsiseinä, joten minun täytyy käyttää mollyplugia (levynlaajennin).
Mukana tuleva ruuvi ei tietenkään mene kokonaan sisään luonnollisista syistä, koska työkalutaulu on siinä välissä. Tarvitseeko minun ottaa pidempi ruuvi, jotta se menee vielä enemmän seinään?
vai voiko käyttää mukana tulevaa ruuvia niin kauan kuin se kierteytyy vähän sisään?
Älä roiku kipsissä, etsi koolaukset ja kiinnitä niihin. Jos taulut ovat rei'itettyjä koukuilla, ota pidempi ruuvi ja väliosa väliin, käy hyvin laudanpätkällä. Voit myös kiinnittää 2 koolausta vaakasuoraan ja kiinnittää levyn ylös ja alas, jolloin koukuille jää automaattisesti väli.
Jos ne eivät ole vaihtoehto? Miksi et käyttäisi levyankkureita?J jonaserik sanoi:Älä riippu Gyprocissa, etsi koolaukset ja kiinnitä niihin. Jos tauluissa on reiät koukuille, voit käyttää pidempää ruuvia ja välikkeen, se käy hyvin esimerkiksi puupalikalla. Voit myös kiinnittää kaksi koolausrimaa vaakasuuntaan ja kiinnittää levyn ylä- ja alapuolelta, jolloin koukuille jää automaattisesti väli.
Ostamani työkalutaulut ovat 40*40 eli melko pieniä. Tulee olemaan 1 ruuvi jokaisessa kulmassa. Aion laittaa 4 kpl näitä työkalutauluja.E El-Löken66 sanoi:
Myöskään liiallista painoa ei tule olemaan.
joo se on yksinkertainen kipsi.
Aha okei.A Astrom86 sanoi:
Luulisin, että niin kauan kuin ruuvi kiertyy muutaman kierroksen, niin se ei rajoita painoa.
Jos se ei tunnu tarpeeksi tukevasti, voi aina ostaa muutaman irtoruuvin Hornhausista.
okej, mahtavaa. Ei tarvita välikappaletta tai jotain sellaista?E El-Löken66 sanoi:
Näihin tauluihin ripustettavat asiat ovat melko kevyitä, ja ne harvat, jotka painavat hiukan enemmän, jakautuvat lisäksi kahdelle taululle.
Fairlane
Jäsen
· Stockholms Län
· 17 916 viestiä
Fairlane
Jäsen
- Stockholms Län
- 17 916 viestiä
Ehkä Essve Duckfoot voisi olla sinulle sopiva? Ruuvin mukana ja se on sopiva ja tarpeeksi pitkä.
Klikkaa tästä vastataksesi