Onko joku jolla on hyviä vinkkejä siitä, miten spiro-putket ja syöksytorvet katkaistaan helposti ja siististi. Käytän kaarisahaa, piirrän viivan kiertämällä paperin putken ympärille, ja sitten sahaan "ympäri", en suoraan läpi. Mutta kuitenkin se on vaikea saada siistiksi.... Olen yrittänyt tiikeri sahalla mutta se meni päin p****ä ;D