Uskoisin, että Lecabalk on "Kalle anka" sinun tapauksessasi, käytä H-balk tai vastaavaa. (järn)
Sinun on myös varmistettava, että kuorma voidaan kantaa seinien kautta, joille H-balk on asetettu.
Lecabalk kaikessa kunniassaan, mutta se kestää tehtaalta 3 MPa, eikä sitä tulisi sahata näiden MPa-arvojen ylläpitämiseksi.
Luota minuun, tuleet itkemään monta kyyneltä, jos talosi alkaa "liikkua", joten better safe than sorry.
Ystävällisin terveisin, jawen