Hei

Olen purkanut osan seinästä, joka on tehty leca-tiilistä. Joten nyt minulla on rikkinäinen pinta, johon seinä päättyy. Onko jollakulla hyviä vinkkejä siitä, miten tämän voi viimeistellä? Seinä on 3m lattiasta kattoon ja 90mm paksu.

Ehkä laittaa tukipuu ulommaiseksi? Jos niin, minkälainen? Miten pitäisi kiinnittää se leca-tiiliin?

Kiitollinen vinkeistä!

Martin

Mikä sen seinän pinnalla on, jonka olet avannut? Itse puhdistaisin lopetuksen ja laittaisin teräsreunat nurkkiin, jotta se kestää hieman vaurioita.

se on kiillotettu, mutta ongelmana on, että se on hyvin epätasainen sieltä, missä se on murtunut
kun osia seinästä purettiin, muutama blokki irtosi mukana, joten paikoin on 10 cm heittämä.
Olen syytön siihen tökeröön purkamiseen :)

Silloin minä ainakin tekisin niin, että joko sahaisin epätasaisen reunan tasaiseksi ja tasoittaisin tai muuraisin sen ensin tasaiseksi ja sitten tasoittaisin. Epätasainen reuna täytyy lähes varmasti saada siistiksi, sillä jos laittaa rebaket, niin 15 cm leveät listat seinällä näyttävät vähän oudolta piilottamaan epätasaista osaa.

Joo, aion puhdistaa seinän ja muurata leca sinne missä tarvitaan.

Mietin, mitä pitäisi ja pitäisikö laittaa jotain "päähän",
kuten esimerkiksi lista tai teräsreunat. Niin saa suoran ja siistin lopetuksen.
Mitä minun pitäisi käyttää?

Olen tehnyt täsmälleen saman asian kuin sinä ja valitsin ensin tasoittaa reunan ja sitten asettaa säännön, johon voin sitten kiinnittää päätelistan - tämä on toiminut minulle oikein hyvin, joten se on minun vinkkini.

Hei!

Miten kiinnitit regeln lecaan? vain porata ja plugata?
Tuliko vastaan jotain muuta mitä minun pitäisi pitää mielessä?

kiitos :)

Porasin ja tulppasin kunnolla ennen kuin ruuvasin säännön kiinni - ei ollut mitään ongelmia. Varmista vain, että lopetus on tasainen :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.