3 950 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Leca-seinän päättyminen
Hei
Olen purkanut osan seinästä, joka on tehty leca-tiilistä. Joten nyt minulla on rikkinäinen pinta, johon seinä päättyy. Onko jollakulla hyviä vinkkejä siitä, miten tämän voi viimeistellä? Seinä on 3m lattiasta kattoon ja 90mm paksu.
Ehkä laittaa tukipuu ulommaiseksi? Jos niin, minkälainen? Miten pitäisi kiinnittää se leca-tiiliin?
Kiitollinen vinkeistä!
Martin
Olen purkanut osan seinästä, joka on tehty leca-tiilistä. Joten nyt minulla on rikkinäinen pinta, johon seinä päättyy. Onko jollakulla hyviä vinkkejä siitä, miten tämän voi viimeistellä? Seinä on 3m lattiasta kattoon ja 90mm paksu.
Ehkä laittaa tukipuu ulommaiseksi? Jos niin, minkälainen? Miten pitäisi kiinnittää se leca-tiiliin?
Kiitollinen vinkeistä!
Martin
Mikä sen seinän pinnalla on, jonka olet avannut? Itse puhdistaisin lopetuksen ja laittaisin teräsreunat nurkkiin, jotta se kestää hieman vaurioita.
Silloin minä ainakin tekisin niin, että joko sahaisin epätasaisen reunan tasaiseksi ja tasoittaisin tai muuraisin sen ensin tasaiseksi ja sitten tasoittaisin. Epätasainen reuna täytyy lähes varmasti saada siistiksi, sillä jos laittaa rebaket, niin 15 cm leveät listat seinällä näyttävät vähän oudolta piilottamaan epätasaista osaa.
Klikkaa tästä vastataksesi