RoBo sanoi:
Pidätkö siitä, että olet puuttunut heidän urakkaansa ja hoitanut asiat? Nyt he voivat syyttää sinua, jos jokin on väärin.
Jo, se on ongelma. Mutta siinä tapauksessa olisin saanut istua kädet ristissä ja antaa putkien jäätyä... Ei kovin hauskaa.

Toivon myös, että jäätynyt lenkki selvisi. Luulen lukeneeni, että ne voivat joskus selvitä, vaikka olisivat jäätyneet.

pelpet sanoi:
Ja kuka laittoi jäämurskaa sinne? Jätten Gluff-Gluff? Bert Karlsson? En tiedä, mitä he sanovat, kun kerrot, että olet poistanut jäätä putkista.

Mutta mitä haluat saavuttaa? Uusi koepaine?
Kyllä, haluan uuden koepaineen.
Sitten kirjoitin maanantaina ja valitin yritykselle, että he eivät olleet tyhjentäneet putkia vedestä ja että silmukassa oli jäätynyt.
He vastasivat, ettei se voinut olla jäätynyt syistä, jotka mainitsin edellisissä viesteissä.
Joten nyt haluan kolmannen osapuolen, joka voi kertoa heille, että ovat hakoteillä.

Ota yhteyttä yritykseen ja kuvaile tapahtuma sekä selitä, että olet auttanut heitä, koska tilanne olisi voinut pahentua, jos jää olisi pysynyt. Pyydä uusi koeponnistus ja tulokset siitä saavat osoittaa, tarvitaanko lisätoimia.

Kiitos vinkeistä, kaikki.
Keskustelin tänään betoniaseman kanssa, ja he sanoivat, että vain ensimmäisinä päivinä betonilaatta tuottaa jonkin verran lämpöä, josta puhua.
He sanoivat, että jos sunnuntaina oli -5, niin laatta oli myös -5.

Olen ilmoittanut rakennusfirmalle näistä tiedoista, katsotaan mitä he vastaavat. Kyllästyttävää; miten he voivat olla niin sivistymättömiä ja tietämättömiä? He varmaan uskovat, että maa on litteä myös...

Ikävää on, että he ovat tehneet virheitä vielä parissa asiassa, esimerkiksi täyttivät syvät kuopat savella perustuksissa - savella kantavana kerroksena - loistavaa!!

Kuulostaa kaveriporukalta, joka ei oikein tiedä mitä tekee. Minä varmistaisin, että seuraan ja dokumentoin prosessin tarkasti.

tarkoittaako yrittäjä, että betonin YLLÄ oleva lattialämmitysjakaja ei myöskään jäädy? Miksi edes päästää vettä järjestelmään aluksi?

Nefcairion sanoi:
tarkoittaako urakoitsija, että lattialämmityksen jakotukki, joka on BETONIN YLLÄ, ei myöskään jäädy? Miksi edes päästää vettä järjestelmään aluksi?
Ei jakotukkeja tms. kytkettynä. Vain putki laatassa, joka menee kellariin. Kytketään myöhemmin.

Hänellä oli vettä niissä koepainetestiä varten ja jätti veden niihin valun ajaksi. Ilmeisesti sopivaa pitää vettä niissä valun aikana.

Viimeksi muokattu:
S
ja jos se nyt alkaa parantua ja olet ollut siellä ja tehnyt työn itse niin se ei varmaan auta paljoa jos tulee vuotoja

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.