11 131 lukukertaa ·
36 vastausta
11k lukukertaa
36 vastausta
[Kuvat] Ikkunoiden uusi hankinta, ovatko ne hyväksytyt?
SP Fönster ei ole huolissaan maineestaan, ja todella hankalia käsitellä, kun kyse on virheistä ja/tai reklamaatioista.hangun sanoi:Nyt on hyvä ostaa ruotsalaisia ikkunoita ruotsalaiselta jälleenmyyjältä. Kun otat yhteyttä jälleenmyyjääsi, asia ratkaistaan, koska SP on huolissaan maineestaan. He korvaavat tämän, tämä on minun kokemukseni ja siitä SP ansaitsee kiitosta. Näin jatkamme muun muassa ruotsalaisten SP-ikkunoiden ostamista..
Heillä on paljon opittavaa RM Fönsteriltä, Tanumfönsteriltä ja jopa Elitfönsteriltä.
Osa SP:n myyjistä, joiden kanssa olen ollut suoraan yhteydessä, on ollut erittäin haluttomia auttamaan.. vähintäänkin, heidän tukensa laatu jää nähtäväksi.oobum sanoi:
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Tyylikkäät karmit ja lukot, veikkaisin, että monet eivät uskoisi niiden olevan "muovi-ikkunat".Ozzypojken sanoi:Vaikka sukumökki on noin vuodelta 1875, valitsin PVC-ikkunat omistajarakennekysymyksen ja 43 milin matkan vuoksi mökille ja takaisin. Ulkonäön suhteen olen erittäin tyytyväinen Rehau nordic plusiin! Lisäksi ne pitävät melun hyvin ulkona, ei sillä, että se olisi kovin tärkeää juuri siellä, mutta kaupungissa voin kuvitella, että niistä on hyötyä [kuva][kuva][kuva]
Olen nyt käynyt läpi ikkunat ja ottanut vähän enemmän kuvia. Tässä näyttää olevan tilanne:
Kuluma

alas alumiiniin

Rakoilu (pitäisikö olla näin?)

Näemme myös, että karmissa on suurempia halkeamia ulkopuolella

Muut viat

Epäilen, että osan tästä kanssa täytyy vain elää, mutta entä suuret halkeamat yläosassa? Voisiko siitä tulla ongelma?
Kuluma

alas alumiiniin

Rakoilu (pitäisikö olla näin?)

Näemme myös, että karmissa on suurempia halkeamia ulkopuolella

Muut viat

Epäilen, että osan tästä kanssa täytyy vain elää, mutta entä suuret halkeamat yläosassa? Voisiko siitä tulla ongelma?
Ne näyttävät melko huonokuntoisilta kuvien perusteella, ja "rakoa" jonka mainitset, pitäisin tuotantovirheenä.
Myös kuvat, jotka esität otsikon Muita vikoja alla, mielestäni ovat täysin hyväksymättömiä, jos maksat täyden hinnan.
Reklamoisin ikkunoista, vaikka se saattaa olla nyt hankalampaa, kun ne ovat olleet sinulla jo jonkin aikaa, ja yrittäisin saada uudet, jotka ovat vaatimusten mukaiset.
Kun rakennetaan uutta, haluaa tietysti, että se mitä asennetaan, on kunnossa ja jos haluaa viallisen tuotteen alennuksella, pitäisi valita se itse ENNEN kauppaa - eikä joutua siihen jälkikäteen, koska toimittaja tarjoaa yksipuolisen alennuksen jo toimitetusta tuotteesta, joka ei ole hyväksyttävä.
Mitä tulee halkeamaan, on vaikea sanoa, pitäisikö sen olla ongelma - se riippuu vähän siitä, missä se sijaitsee ja voiko se levitä/ missä se ilmestyy karmiin. Jos se jää listojen/ peitelistojen taakse, se ei vaikuta ulkonäköön ja tuskin vaikuttaa toimivuuteen.(kunhan vesi ei pääse sisään juuri siihen kohtaan puuhun ja aiheuta lahoa)
Myös kuvat, jotka esität otsikon Muita vikoja alla, mielestäni ovat täysin hyväksymättömiä, jos maksat täyden hinnan.
Reklamoisin ikkunoista, vaikka se saattaa olla nyt hankalampaa, kun ne ovat olleet sinulla jo jonkin aikaa, ja yrittäisin saada uudet, jotka ovat vaatimusten mukaiset.
Kun rakennetaan uutta, haluaa tietysti, että se mitä asennetaan, on kunnossa ja jos haluaa viallisen tuotteen alennuksella, pitäisi valita se itse ENNEN kauppaa - eikä joutua siihen jälkikäteen, koska toimittaja tarjoaa yksipuolisen alennuksen jo toimitetusta tuotteesta, joka ei ole hyväksyttävä.
Mitä tulee halkeamaan, on vaikea sanoa, pitäisikö sen olla ongelma - se riippuu vähän siitä, missä se sijaitsee ja voiko se levitä/ missä se ilmestyy karmiin. Jos se jää listojen/ peitelistojen taakse, se ei vaikuta ulkonäköön ja tuskin vaikuttaa toimivuuteen.(kunhan vesi ei pääse sisään juuri siihen kohtaan puuhun ja aiheuta lahoa)
Käsityöläinen oli täällä tänään katsomassa ikkunoita. Kyseessä olivat lähinnä halkeamat, pienet naarmut alumissa ja raot, mutta hän sanoi, ettei niistä ole haittaa. Oletan, että olen ollut hieman liian tarkka ja että valokuvat ehkä korostavat ongelmia enemmän kuin ne ovat. Hän sanoi, etten tule saamaan uusia ikkunoita niiden pienten vikojen vuoksi, mutta oletan, että saattaa olla mahdollisuus johonkin korvaukseen.
Joka tapauksessa käsityöläinen asentaa ikkunat maanantaina ja tiistaina, ja koska reklamoimani yritys ei ole ottanut yhteyttä, täytyy mennä sillä. Ajattelen itse, että voin elää niiden pienten vikojen kanssa. Ongelmanani olivat oikeastaan lähinnä ne suuremmat halkeamat ja raot, joiden olin epäileväinen, voisivatko ne vaikuttaa toimivuuteen.
Joka tapauksessa käsityöläinen asentaa ikkunat maanantaina ja tiistaina, ja koska reklamoimani yritys ei ole ottanut yhteyttä, täytyy mennä sillä. Ajattelen itse, että voin elää niiden pienten vikojen kanssa. Ongelmanani olivat oikeastaan lähinnä ne suuremmat halkeamat ja raot, joiden olin epäileväinen, voisivatko ne vaikuttaa toimivuuteen.
Yksi syy siihen, miksi käsityöläinen ei pitänyt sitä vaarana, saattaa johtua siitä, että hänen ei tarvitse pitää niitä omassa talossaan ja hän haluaa suorittaa työnsä suunnitellusti ilman hankalia ongelmia. Kun olet asentanut ne, mahdollisuudet taloudelliseen korvaukseen todennäköisesti vähenevät, koska silloin olet hyväksynyt toimitettujen ikkunoiden kunnon. Mitä SP sanoo esimerkiksi karmissa olevasta halkeamasta? sillä se tuskin on kuljetusvaurio.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Läckage vid fönster – vad kan vara orsaken? (se bilder)
Fönster & Dörrar -
Hur förbereder man med gles för stående utvändig panel med fönster/dörr utan foder och endast plåt som smyg liknande bifogade bilder?
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
Vilken färgtyp på fönster & foder? (bilder)
Fasad