Hei,

Olen täysin aloittelija aiheen parissa ja tarvitsen vihjeen siitä, mitä voi maksaa rakentaa 41 m ulkoseinää, joka on "standardi" eristetty ja puupaneelilla ulkopuolella.
Uskaltaako kukaan arvata?

145 sääntö + 45 noin 300 materiaalista per/m2 ja jos joku rakentaa sen, ehkä kaksinkertainen hinta

Kiitos paljon nopeasta vastauksestasi.
Mutta 300kr m2 vain materiaalista kuulostaa kalliilta korvissani, mutta olenkin suuri aloittelija :-/

Sain juuri tarjouksen mtrl-hinnasta m2 ulkoseinälle. Se on tarkalleen 314 sek sis. alv. On mahdollista, että hintaa voidaan puristaa 10 %, jos ostat tavarat byggmaxista, mutta silloin täytyy myös ottaa huomioon huonompi laatu tai vaihtoehtoisesti enemmän aikaa "herkkupalojen" poimimiseen kasoista.

Olen saanut tarjouksen seinäelementeistä Gotlands Takstolsfabrikilta hintaan 570 kr sis. alv ja toimitus

Ok, minun pitää siis uskoa hintoihinne :)
Sirbo ja Solebo, mitä sisältyy ilmoittamiinne hintoihin?

sisäpuolelta
kipsi
45*45 sääntö
rockwool 45
muovikalvo
45*145 runko, teräs, hammarband
rockwool 145
windpapp
naulalauta
22*120 raakapuh III halkeama pinta lockläkts paneeli

Kiitos nopeista vastauksista.

sirbo sanoi:
Sain juuri tarjouksen, jossa mtrl-hinta per m2 ulkoseinä on tarkalleen 314 sek sis. ALV. Mahdollista, että hinta voi puristua 10 % jos ostat tavarat byggmaxista, mutta silloin on myös otettava huomioon huonompi laatu tai lisäaika, jotta voi poimia "herkut" kasoista.
Jo mutta 10 % hyvien palojen etsimiseen tuntuu hieman "ajan haaskaukselta", silloin ostaisin mieluummin ilman etsimistä. Yksi tai toinen vääntynyt sahatavara ei ole niin tärkeää. Voihan aina oikoa niin leveitä paloja.....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.