Aion muuttaa betoniseinäisestä asunnosta asuntoon, jossa on lastulevyseiniä.
Haluan pystyttää kissojen kiipeilyseinän, mutta kiinnityspisteiden välinen etäisyys on lyhyempi kuin koolausten välinen etäisyys. Miten voin asentaa kiipeilyseinän helposti?

• Kiipeilyseinä, jossa on puisia laatikoita ja pylväitä kiinnitettynä vihreälle seinälle, kissan leikkipaikkana.
Osta vanerilevy rakennusmarkkinoilta, joka sovitetaan leveyden ja kattokorkeuden mukaan. 12-15 mm riittää hyvin. Peitä se halutulla materiaalilla ja kiinnitä kiipeilyteline siihen. Nosta se sitten haluttua seinää vasten ja kiinnitä pari ruuvia koolauksiin.

• Tykkään
HSP
  • Laddar…
Jos kipsilevyn takana on lastulevyt, kestää lastulevy ruuvaamista.

J Jan_G sanoi:
Osta levy vaneria rakennusmarkkinoilta, joka sovitetaan leveyden ja kattokorkeuden mukaan. 12-15 mm riittää hyvin. Peitä se jollain toivotulla materiaalilla ja ruuvaa kiipeilyteline siihen kiinni. Nosta se sitten haluttua seinää vasten ja kiinnitä parilla ruuvilla palkkeihin.
Kestääkö se 5 kg kissojen kiipeillä?

Jajjemän. Ota ruuvi, joka on noin 70-80 mm sisään puurankaan, niin voit kiivetä itse sen päälle.

J Jan_G sanoi:
Kyllä vain. Ota ruuvi, joka menee noin 70-80 mm regeliin, niin voit itse kiivetä sen päälle.
Kiitos, mutta luulen, että pysyn lattialla 😀

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.