4 696 lukukertaa ·
4 vastausta
5k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka paljon valua U-lohkoihin
Aion tehdä useita metrejä palkkeja leca u-lohkoista 190x190x590. Mikä on tilavuus u:n sisällä per lohko?
Kuinka paljon googlaankin, en löydä mitään. Pahimmassa tapauksessa minun on täytettävä lohko soralla tai jotain ja testattava, mutta mielestäni tiedon pitäisi olla jossain. Naiseni olisi lyönyt minua mustelmille, jos käyttäisin hänen tl-mittaa muihin kuin ruoanlaittoon!
Kysyn tätä, koska lasken kuinka paljon materiaalia täytyy ostaa eikä haluaisi joutua jäämään liikaa hienobetonia työn jälkeen...
Kuinka paljon googlaankin, en löydä mitään. Pahimmassa tapauksessa minun on täytettävä lohko soralla tai jotain ja testattava, mutta mielestäni tiedon pitäisi olla jossain. Naiseni olisi lyönyt minua mustelmille, jos käyttäisin hänen tl-mittaa muihin kuin ruoanlaittoon!
Kysyn tätä, koska lasken kuinka paljon materiaalia täytyy ostaa eikä haluaisi joutua jäämään liikaa hienobetonia työn jälkeen...
Laskin palkeilleni/muurikoristuksilleni, että tila on vähän enemmän kuin puolet leveydestä ja korkeudesta lohkosta, suunnilleen. Eli 12x12x60 cm.
Ota mieluummin kotiin yksi tai pari säkkiä liikaa (25 kg!) sen sijaan että olisit siellä liian vähällä. Yksi säkki maksaa vain 50 kruunua...
Älä unohda raudoitusta! ;-)
/Ystävällisin terveisin
Thomas
Ota mieluummin kotiin yksi tai pari säkkiä liikaa (25 kg!) sen sijaan että olisit siellä liian vähällä. Yksi säkki maksaa vain 50 kruunua...
Älä unohda raudoitusta! ;-)
/Ystävällisin terveisin
Thomas
Aion valaa yli 100 metriä ja silloin menee hieman ylimääräistä. Ostaisin ennemmin ylimääräisen big bagin tällaisissa tapauksissa, koska on myös joitakin muita pieniä valuhommia.
Minusta on outoa, ettei missään näytä olevan eritelty!
Minusta on outoa, ettei missään näytä olevan eritelty!
Mene rakennustarvikeliikkeeseen ja mittaa, tai soita Finjalle tai muulle toimittajalle. Soita muuten vakavasti otettavaan rakennustarvikeliikkeeseen (ei bauhaus jne) ja kysy heidän ammattilaismyyjältä, he tietävät. Kun minulla oli kysymyksiä, he olivat erittäin avuliaita sekä Finjassa että rakennustarvikeliikkeessä.
Klikkaa tästä vastataksesi