Satte in nya fönster i källaren. På insidan är de nu en stor glipa. Hur spacklar man mot fönstret och samtidigt för ett snygg avslut mot karmen?
Som man ser så sluttar betongen upp mot karmen.
Kellarin uusi ikkuna, jossa näkyy suuri rako ja betoni, joka nousee kohti karmia; huonosti viimeistelty sisäpuoli odottaa paikkaamista. Sisätilan ikkuna, jossa näkyy sauma ja betonipinta, joka viettää kohti karmia. Ulkona puutarha ja työpenkki. Uusi kellarin ikkuna sisäpuolelta, jossa on suuri rako ikkunakarmin ja betonin välissä. Betoni viettää kohti ikkunakarmin reunaa. Kellarin ikkuna, jossa suuri rako karmissa. Ulkona näkyy puutarha omenapuiden ja veistoksen kanssa. Betoniseinä kallistuu ikkunan suuntaan. Uusi kellarin ikkuna, ympärillä suuri rako betonia vasten. Näkymä ulos puutarhaan omenapuulla ja vihreällä nurmella.

Helpoin tapa on varmaan ostaa jotain gipsbruk. Helppo levittää tavallisella lastalla. Jos se olisi ollut minun taloni, olisin ehkä valinnut sipaista sen putsillä.

Olen ostanut erittäin hienorakeisen betonin, koska se vaikuttaa olevan nykyään se, mitä käytetään. Mutta se on irronnut hieman ylös karmia kohti, ja pohdin, miten saisin siistin suoran lopetuksen sitä vasten.

Tasoitteella ikkunakarmin ympärillä tulee halkeamia.
Olin tiivistänyt ja saumaillut ja viimeistellyt peitelistalla ympäriinsä, kuten 8x33 tai joku muu mitoitus, joka peittää.

• Tykkään
maela
  • Laddar…
Kyllä ne ovat vaihtoehto. En ymmärrä, miten he onnistuivat aiemmin vanhojen ikkunoiden kanssa ja laittoivat laastia koko matkan vastaan.
Mietin, että voisin laittaa jotain karmin vasten ja tasoittaa sitä vasten ja sitten täyttää viimeisen raon pehmeällä tiivistemassalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.