1 964 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Kuinka kiinnittää reunalista?
Miten olisitte kiinnittäneet tämän reunalistan?
1. Liimata?
2. Poraa ja naulaa ylhäältä?
3. Poraa ja naulaa sivulta?
4. Muuten?
Se on rappusten nousukohdassa, jos sillä on merkitystä.

1. Liimata?
2. Poraa ja naulaa ylhäältä?
3. Poraa ja naulaa sivulta?
4. Muuten?
Se on rappusten nousukohdassa, jos sillä on merkitystä.

Jäsen
· Västerbottens län
· 18 048 viestiä
2+3 olisin tehnyt.
Protte
Protte
Rakennusveteraani
· Norrland
· 342 viestiä
Sinun ei kannata naulata ylhäältä, koska se näyttää parkettilattialta, joka liikkuu, etkä halua naulata sitä alustaan. Naulaa sivulta tai liimaa sivu esimerkiksi tec7:llä tai pl800:lla tai vastaavalla. Silloin on helppo säätää listoja niin, että sahaus on täydellinen. Muista vain olla laittamatta liian paksua kerrosta liimaa, jotta se ei pursu listan alta, koska sen poistaminen voi olla hieman työlästä, mutta jos niin käy, anna sen kuivua ja leikkaa se vain pois uudella kipsiterällä. Valitettavasti sahaus voi ajan mittaan hieman kuivua erilleen, mutta todella hienosti sahattu!
Viimeksi muokattu:
Yksi tapa tehdä itse jiiristä hieman vahvempi on porata reikä jiirikohdan osien väliin ja asettaa siihen yksi tai kaksi dyckertia, jotka lukitsevat osat toisiinsa...niin se pysyy hienosti pitkään.
Miten NoNails verrattuna tec7 / PL800?S Snickarkirre sanoi:Älä naulaa ylhäältä, koska se näyttää parkettilattialta, joka liikkuu, etkä halua kiinnittää sitä alustaan. Naulaa sivusta tai liimaa sivu esimerkiksi tec7:llä tai pl800:lla tai vastaavalla. Silloin on helppo säätää listoja niin, että jiiri on täydellinen. Muista vain, ettet laita liikaa liimaa niin, että se pursuaa listan alapuolelle, koska voi olla hieman työlästä poistaa, mutta jos niin tapahtuu, anna sen kuivua ja leikkaa se pois uudella kipsilevyn terällä. Valitettavasti jiiri voi kuivua hieman ajan myötä, mutta todella hienosti sahattu!
Luulen, että minulla on hieman sellaista nimittäin.
Jos liimaa sivuun, ja myöhemmin astuu listalle. Tuntuu, että se putoaa hyvin helposti silloin?
Kiitos, tuli useita hienosäätöjä sahatessa!
Liimataanko jiiri yhteen puuliimalla, toimisiko se? Tai ehkä sikaflexillä, joka on hieman joustavampi. Tuntuu olevan hyvin vähän materiaalia, jotta voisin porata ja asettaa naulat sinne.T tobbbias sanoi:
Rakennusveteraani
· Norrland
· 342 viestiä
Voit kokeilla puuliimaa, se saattaa toimia. Tuntuu siltä, että on suuri riski, että se halkeaa, jos yrität naulata nurkkaa yhteen, kun lista on niin ohut. Muuten voit antaa listojen olla hetken ja sopeutua ennen kiinnittämistä. Jos aiot maalata ne, voit parantaa jälkeä, kun se on kuivunut erilleen. Nonailsista en tiedä, en ole koskaan käyttänyt sitä. Mutta olen liimannut paljon tec7:llä ja pl-800:lla ja vastaavilla liimoilla työssä, ja kun ne saavat kovettua kunnolla, ne pysyvät kuin vuori.
Klikkaa tästä vastataksesi