Monia stumpar? Pieni puolitosissaan oleva ehdotus...

Paras vastaus

Monia lyhyitä paloja, jotka taitetaan yhteen niin siitä tulee näin:

Rakenteilla oleva katto, jossa on musta huopa, puulevyjä ja metallilistat, ympäröivä vihreä puualue ja rakennustelineet.

Silloin en ollut aivan hakoteillä...

Sen voi saada valssattuna vakavalta peltisepältä. Ei ole kovin tyylikästä käyttää facettoituja hätäratkaisuja.

Miten hän sitten valssaa sen? Koneella? Tuskin monilla on sellainen kone seisomassa, jotta voisi tehdä työn kerran vuosikymmenessä vai mitä?

huggan sanoi:
Kuinka hänen pitäisi valssata se sitten? Koneessako? Tuskinpa monilla on sellainen kone kotona vain yhtä työtä varten vuosikymmenessä, vai mitä?
Peltiseppälä. Muuten on olemassa krymphammeri, jos haluaa välttämättä tehdä työn itse. Minulla oli itse asiassa kerran polkimella varustettu Jula:lta.

Ymmärrän hos en pöåtslagare mutta mitä konetta hän käyttää tehdäkseen sen?

Johan- sanoi:
Peltiseppien luona. Muuten onhan olemassa krymphammare, jos haluaa välttämättä tehdä työn itse. Itselläni oli aikoinaan poljettavalla mekanismilla varustettu malli Julasta.
Monet peltisepänliikkeet, joilla ei ole valsa, eivät ole yleisiä käyttää niitä.

Mutta miten tehdään, kun peltiä valssataan puolikuun muotoiseksi sadevesikouruksi...

Minun on vaikea ymmärtää, miten se onnistuu? Miten se tehdään?
Tarkoitan, että toisen puolen täytyy olla pidempi kuin toisen, eli ohuempi materiaali tai taitella sisäpuolta.

On olemassa pihdit, jotka luovat taitoksia. Leukojen väliin menevät osat ovat sovitettu pyöristys- ja ainepaksuudelle.

Johan- sanoi:
On olemassa pihdit, jotka tekevät taitteita. Leukaluut menevät sisäkkäin säteen ja ainetiheyden pelivaran kanssa.
Oletko koskaan tehnyt pyöreää vesikourua? Asiat, joista puhut, eivät toimi pyöreälle vesikourulle.

Englannissa näin, että he täyttivät PVC-putket hiekalla, lämmittivät, taivuttivat ja katkaisivat ne sitten. He laittoivat muovilistoja katkaistuun reunaan, mikä sai sen näyttämään taitosreunalta. Mutta haluat ehkä välttämättä peltiä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.