Tarvitsen rakentaa uudelleen muuri, joka on liimattu PU700:lla. Kivet ovat samat kuin kuvassa, Benders Labyrint Maxi.
KUINKA ihmeessä saan sen irti, jos se edes on mahdollista! 😅 Olisi tietysti toivottavaa pystyä käyttämään joitakin kivistä uudelleen, jos mahdollista!

Olen kokeillut pientä poravasaraa ja muovikiiloja ilman suurempaa menestystä. Se istuu todella kuin vuori! 😬

Onko mitään vinkkejä tai niksejä???

Harvoista kivistä rakennettu muuri, Benders Labyrint Maxi -kivet, esitellään puutarhassa. Muurilla on myös koristekiviä taustalla.

Sahaa esimerkiksi fogsvansilla, pianolangalla, trådsåg/vajersåg/sågtråd.

Petesson
C crazytok sanoi:
Tarvitsen purkaa seinän, joka on liimattu PU700:lla. Kivet ovat samat kuin kuvassa, Benders Labyrint Maxi.
MITEN ihmeessä saan sen irti, jos se on edes mahdollista! 😅 Olisi tietenkin toivottavaa pystyä käyttämään joitakin kivistä uudelleen, jos mahdollista!

Olen kokeillut pienempää poravasaraa ja muovikiiloja ilman suurempaa menestystä. Se on todella kuin kallio! 😬

Onko mitään vinkkejä tai niksejä???

[kuva]
Kokeile raskaampaa kuminuijaa ja lyö kunnolla yläkivistä, sinun on otettava rivi kerrallaan ylhäältä alas..

PL700 pureutuu varmasti hyvin kiveen sillä tavalla.............epäilyttävää, voiko niitä edes pilkkoa rikkomatta niitä.

Petesson
Olen tehnyt sen useita kertoja, joten ei ongelmaa!

Oletko tehnyt sen kivellä, joka on liimattu pu700:lla?? Minun kivini pysyvät kuin vuori, olen testannut kaiken ja lyönyt, eikä tapahdu yhtään mitään. Mutta totta kai, ensimmäinen kivi on varmasti pahin, koska se on puristuksissa molemmilta puolilta. Ehkä se helpottuu, kun olen saanut ensimmäisen irti?

Minkä kokoista nuijaa olet käyttänyt??

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.