Täytyy tehdä jotain keittiötason kulmalle, jonka valoin itse muutama kuukausi sitten. Kulma jäi liian matalaksi ja yritin silloin tehdä standardisementistä ja vedestä seoksen. Siitä tuli ruma, mutta ainakin tasainen pinta.
Mutta nyt kun aioin laittaa pehmeän tiivisteen reunalle ja teippasin sen sementtiin, se irtosi. Täytyy löytää jotain, joka kiinnittyy kovemmin.
Olen lukenut vielä enemmän netistä ja ajattelen ostaa Weber tartunta-ainetta ja sekoittaa sen johonkin. Kysymys on vain, mihin näistä:
Weber Korjausmassa 0-0,5 mm
tai
Weber Sementtilaasti A 0-2 mm
En usko, että mikään pysyy kauan paikallaan, jos se on niin ohut ja lisäksi se varmasti näkyy yhtä paljon kuin kulma on liian matala, jos sen antaa olla matala?
En usko, että mikään tulee pysymään kauan, jos se on niin ohut ja lisäksi luulen, että se näkyy yhtä paljon kuin että kulma on liian matala, jos antaa sen jäädä matalaksi?
Joo, mutta tärkeintä on saada se oikealle korkeudelle, sillä leikkuulaudat ja muut ovat epätasaisia ja heiluvat muuten. En olisi muuten välittänyt tuosta kulmasta pätkääkään.