4 922 lukukertaa ·
12 vastausta
5k lukukertaa
12 vastausta
Kondenssuojaus käsitellä teräspalkit parvekkeella, joka menee sisään lattia palkkeihin
Toivoen luoda parveke ohuella profiililla ja ilman konsolia, ajattelin käyttää terästä, joka kiinnitetään lattianiskarakenteeseen. Kun teräs kulkee ulkoa sisälle, syntyy kondensaatio-ongelmia ja ajattelen, että vastaus siihen on jonkinlainen käsittely teräkselle sisäpuolella.
Onko jollakulla kokemusta edellä mainitusta, joka voisi ohjata minut oikean menetelmän ja tuotteen pariin tai vaihtoehtoisesti huomauttaa, kuinka väärässä olen?
Onko jollakulla kokemusta edellä mainitusta, joka voisi ohjata minut oikean menetelmän ja tuotteen pariin tai vaihtoehtoisesti huomauttaa, kuinka väärässä olen?
Tarkalleen. Se on riskikonstruktio ilman riskiä rajoittavia toimia, kuten jonkin tyyppistä eristävää ja pintaa muuttavaa käsittelyä, jota voisin kuvitella olevan olemassa. Sen voi tietysti ratkaista toisella tavalla, mutta en halua, koska se vaarantaisi lopputuloksen.
Kivikonstruktiot ovat eristetty kaikilta puolilta. Arvaan, että tarkoitat puukonstruktiota. Päällystä teräspalkit Armaflex AF:llä. Tarjolla on levyjä ja mattoja. Rakenna sitten kantavat elementit jollakin mieluisalla materiaalilla, kuten pellillä tai puulla.
Viimeksi muokattu:
Totta kai! Samaa materiaalia kuin putkimieheni käytti maalämmön letkuihin... täsmälleen samalla tarkoituksella. Ajattelin aluksi, että 10 metriä pitkän sydänpalkin olisi tarkoitus ulottua ulos, mutta silloin minun pitäisi (?) eristää koko 7-8 metriä pitkä sisäosa materiaalilla, jonka oletan olevan melko kallista.
Onko sinulla arviota hinnasta noille matoille?
Räjähtää vain ruostesuojaamaan ja maalaamaan palkit ulkopuolelta... eikö se ole vaihtoehto? Ajatukseni oli, että on vain puuterassi palkkien päällä.
Onko sinulla arviota hinnasta noille matoille?
Räjähtää vain ruostesuojaamaan ja maalaamaan palkit ulkopuolelta... eikö se ole vaihtoehto? Ajatukseni oli, että on vain puuterassi palkkien päällä.
Henkilökohtaisesti olisin maalannut ruosteenestomaalilla, mahdollisesti sprayannut kylmäsinkillä. Sitten päälle musta Armaflex ja rakentanut palkit (pääty, joka on ulkona) siisteihin laatikoihin. Laatikot voi kiinnittää terassiin, joka on itse parvekkeen pintamateriaali.
Indikatiivinen hinta Armaflex AF 19 mm matoille on hieman yli satanen ilman ALV:ia per m2. Kuten kaikessa materiaalissa, se riippuu siitä kuka olet, keneltä ostat, kuinka paljon ostat jne. Armaflex on melko erikoistuote ja hinnat vaihtelevat villisti.
Indikatiivinen hinta Armaflex AF 19 mm matoille on hieman yli satanen ilman ALV:ia per m2. Kuten kaikessa materiaalissa, se riippuu siitä kuka olet, keneltä ostat, kuinka paljon ostat jne. Armaflex on melko erikoistuote ja hinnat vaihtelevat villisti.
Virhearvio, kyllä, mutta lähinnä siinä mielessä, että valitset riskirakenteen, kun on olemassa oikeita parvekekiinnitysratkaisuja ilman kylmäsiltoja. Halfen-Deha ja muut tarjoavat varmasti jotain sopivaa, joten sinun ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen.
Ilman syvällisempää analyysiä rautapalkin ruostumisriskistä, nämä vauriot syntyvät aina saumaan ulko- ja sisäpuolella. Se osa palkista, joka on ulkona, täytyy tietysti huoltaa kuten kaikki muukin. Sinkkikromaattipohjamaalia käytetään raudan maalaamiseen, mutta sitä voi olla vaikea löytää yksityishenkilölle, mutta veneenmaaleja myyvillä liikkeillä voi olla jokin sopiva maali.
@Locke: Halfen-Deha olen katsonut aiemmin ja ainoa mitä löydän on kiinnitykset betoniparvekkeille.
@JOW: Puupalkki on vaihtoehto mutta huonompi. En pidä kompromisseista. Kun olen tyhjentänyt mahdollisuudet käyttää terästä, saattaa olla, että siitä tulee painekyllästettyä, mutta en ole siellä vielä.
@JOW: Puupalkki on vaihtoehto mutta huonompi. En pidä kompromisseista. Kun olen tyhjentänyt mahdollisuudet käyttää terästä, saattaa olla, että siitä tulee painekyllästettyä, mutta en ole siellä vielä.
Oletuksesi on oikea, mutta miksi altistaa palkki kondenssille (myös palkin ulkopää ulkona) kun voit päällystää sen Armaflex AF:llä? Miksi pohtia, mikä ruostesuojauskäsittely on paras parhaiten? Miksi kitsastelu saisi järkevyyden pettymään?ewjobe sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi