nzsc
T Tusenhörningen sanoi:
En saanut yhteyttä suositellun kontrollansvarigen kanssa ketjussa. Onko jollain muulla vinkkejä kontrollansvarigista Malmössa, joka ottaa vastaan pienempiä projekteja yksityishenkilöille?
Täältä löydät kaikki sertifioidut KA.

• Tykkään
FrauleinT
  • Laddar…
@nzsc, kiitos, että olet niin mahtava ja autat tässä keskustelussa. Olen saanut yhteyden pariin henkilöön tarjouksia varten. Kun kaikki on valmista, kirjoitan tähän keskusteluun, jos joku muu haluaa tarvitsee.

• Tykkään
NinaWr ja 1 muu
  • Laddar…
T Tusenhörningen sanoi:
@nzsc, kiitos, että olet niin mahtava ja autat tässä keskustelussa. Olen saanut yhteyden pariin henkilöön tarjouksia varten. Kun kaikki on valmista, kirjoitan tähän keskusteluun, jos joku muu tarvitsee.
Käytin Mats Erikssonia (mebyggkakelab@gmail.com) KA:na, kun purin kantavan seinän. Mielestäni hän oli hyvä ja helppo työskennellä, hän veloitti 4000 yhteensä työstä. Käytin muuten Kjelliä (kuten täällä suositellaan) suunnittelijana.

Mats asui itse Malmössä, Håkanstorpissa, ja rakennusajan ulkopuolella hän kävi paikalla 2 kertaa. Kerran ennen remontin aloitusta ja kerran jälkeen tarkistaakseen, että olimme tyytyväisiä kaikkeen. Hän vaikutti olevan hyvin perillä rakennusalasta ja antoi paljon hyviä vinkkejä ja neuvoja. Voin suositella.

• Tykkään
yonipacheko
  • Laddar…
Hei, haluan vain jakaa ja kertoa, miten minulle kävi etsiessäni suunnittelijaa Tukholman alueelta, mutta olin myös avoin ottamaan yhteyttä suunnittelijaan Malmössa, jos en löytäisi ketään täältä.

Törmäsin naapuriini, joka työskentelee purkamisessa, ja hänen kauttaan sain vihjeen suunnittelijasta, jota he tavallisesti käyttävät, Kåver & Mellinillä.

Kustansi 8500:- sisältäen alv, noin 6 tunnin työ arvelisin. Kesti kuitenkin muutama viikko saada se, koska hän teki sen sivussa. Joitakin kertoja edestakaisin ehdotuksineeni, joihin suhtauduttiin hyvin. Hyvä keskustelu puhelimessa ja sähköpostitse. Tyytyväinen materiaaliin.

M markspark1989 sanoi:
Osallistun mielelläni tähän keskusteluun, eli mikä suunnittelija, kokonaishinta, aika ym. :)

Olen Tukholman alueella ja harkitsen muuttavani 2h asunnon 3h asunnoksi. Minulla on kantava seinä keittiön ja olohuoneen välissä (katso liitetty piirustus, jossa keittiö on "ylimpänä" piirustuksessa). Talo varhaiselta 1900-luvulta, kerros 3/5. Ajattelen, että en purkaisi seinää kokonaan, vaan avaisin sen kahdesta kohdasta (kooltaan aukot olisivat oven kokoiset toisessa kohdassa ja hieman suuremmat toisessa kohdassa).

Jos ihmisillä on vinkkejä, otan ne mielelläni vastaan kaikesta suunnittelijoista Tukholman alueella käytännön yksityiskohtiin!
Hei,

Toteutitko remontin ja onko sinulla suositeltavaa suunnittelijaa? Olen nyt samassa tilanteessa Tukholmassa ja otan kiitollisena vastaan kaiken avun, mitä saan :)

Viimeksi muokattu:
Käytin ketjussa suositeltua rakentajaa. Se sujui todella nopeasti ja sujuvasti. Sain myös kaupunginrakennusvirastolta tiedon, että KA:ta ei tarvita, koska seinät eivät ole kantavia kuten alun perin luulimme.

Nyt ongelma - en löydä reikienporausyritystä, joka voisi tehdä työn. Olen ollut yhteydessä muutamiin, jotka kertoivat etteivät tee töitä yksityishenkilöille, ja Diamantborrarna, joka lupasi tarjouksen, ei ole palannut (yritän ottaa heihin uudestaan yhteyttä, mutta he vaikuttivat epävarmoilta). Vielä yksi kieltäytyi käyttämästä ROTia, koska "se on liikaa lisätyötä", mikä sai minut epäilemään, että he halusivat tehdä sen pimeästi. Mitä rakennusyrityksiä te, jotka asutte Malmön alueella, olette käyttäneet ja onko ketään, jota voitte suositella?

Annickaaa Annickaaa sanoi:
Hei,

Suorititko remontin ja onko sinulla suositella jotain suunnittelijaa? Olen nyt samassa tilanteessa Tukholmassa ja otan kiitollisena vastaan kaiken avun, minkä voin saada :)
Hei Annickaaa, toivottavasti kaikki on hyvin kanssasi. Etsin suunnittelijaa talomme remonttiin Spångassa. Voisitko auttaa minua antamalla käyttämäsi suunnittelijan nimen ja yhteystiedot? Suuri kiitos etukäteen ja toivotan sinulle jatkossakin hyvää päivää! Yst. terv. Kristoffer Hederstierna

nzsc nzsc sanoi:
Kolla inbox!
Hei! Nyt saatan olla myöhässä näin vuotta myöhemmin, mutta ottaisin mielelläni yhteystiedot konstruktörillesi myös!

Yst,
Rebecka

nzsc nzsc sanoi:
Suunnittelija, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Suositellaan lämpimästi!

Rei'ittäjä, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Suositellaan lämpimästi!

Valvontavastaava, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Suositellaan lämpimästi!

Anteeksi, huomasin tämän lähettämisen jälkeen!

Moi moi! Mikä ihana ketju!
Olemme tällä hetkellä samassa tilanteessa, mutta etsimme konstruktör Göteborgissa, onko täällä mahdollisesti joku, jolla on hyvä kontakti?

Ystävällisin terveisin
Catharina

• Tykkään
NinaWr
  • Laddar…
noca noca sanoi:
Hei hei! Mikä ihana ketju!
Me olemme nyt samassa tilanteessa, mutta etsimme suunnittelijaa Göteborgissa, onko täällä mahdollisesti jollain hyvä yhteys?

Terveisin
Catharina
Hei,
Käytin Kjelliä suunnittelijana. Hoidimme kaiken yhteydenpidon sähköpostitse, joten jos sinun ei tarvitse nähdä häntä, suosittelen häntä.

• Tykkään
noca ja 1 muu
  • Laddar…
nzsc nzsc sanoi:
En tiedä, onko se vakavasti otettava vai epäluotettava yritys. En tunne heitä kuitenkaan. Mutta hinnasto heidän verkkosivuillaan vaikuttaa melko järkeviltä, haluaisin väittää.

Esimerkiksi minun ei tarvinnut selvittää, oliko seinäni kantava vai ei. Selvisin siitä erittäin hyvin itsenäisesti kiitos piirustusten, jotka pyysin hankkimaan kunnan rakennusvirastosta.

Rakennesuunnitelmasta maksoin noin 5500 kr sis. alv. (6 työtuntia). Lue aikaisemmat viestini.

Katso postilaatikkosi! Lähetän tietoa siitä, kenet palkkasin. Sen jälkeen saat tietysti itse arvioida, jatkatko kyseisen rakennesuunnittelijan kanssa vai luovutatko tehtävän jollekin muulle.
Hei! Onko sinulla vielä yhteystietoja tai nimiä hyvistä yrityksistä? Meidän täytyy poistaa kantava seinä ja tehdä palkitus ostamassamme asunto-osakkeessa keittiön ja olohuoneen väliltä :)

Kiitos etukäteen!

nzsc nzsc sanoi:
Rakennesuunnittelija, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Suositellaan lämpimästi!

Reikienporaaja, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Suositellaan lämpimästi!

Valvontavastuullinen, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Suositellaan lämpimästi!
Kohtuullinen hinta kantavan seinän väistön laskemiseksi
https://www.byggahus.se/forum/threa...-en-baerande-vaegg.300559/page-5#post-3548294

• Tykkään
nzsc
  • Laddar…
Hei,

Teitkö remontin itse ja onko sinulla suunnittelijaa suositeltavaksi? Olen samassa tilanteessa nyt Tukholmassa ja otan kiitollisena vastaan kaiken avun mitä voin saada :)
Hei,

Teitkö remontin itse ja onko sinulla suunnittelijaa suositeltavaksi? Olen samassa tilanteessa nyt Tukholmassa ja otan kiitollisena vastaan kaiken avun mitä voin saada :)
Hei, olen myös todella kiinnostunut ottamaan yhteyttä hyvään suunnittelijaan, olen kiitollinen, jos voisin ottaa yhteyttä suunnittelijaanne, jos hän on tehnyt hyvää työtä :)

Hei!
Löysin tämän ketjun googlatessani, kohtaan samanlaisen ongelman ja mietin, onko sinulla vielä yhteystieto? Kiitos etukäteen!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.