Tuhannet kiitokset @nzsc! Jos jollakulla on lisäkysymyksiä, voi vapaasti myös lähettää minulle kysymyksiä, niin jaan niitä eteenpäin!

Hei, haluaisin mielelläni tietää mitä kaikki maksoi, sillä mahdollisesti aiomme tehdä saman:) terv. Lotta

nzsc nzsc sanoi:
Kiitos @Bernieberg:n vinkistä löysin insinöörin ja toteutin projektini enkä kadu sitä hetkeäkään. Lopputulos oli loistava! Olen varmasti auttanut kymmentä muuta ihmistä, jotka olivat samassa tilanteessa kuin minä, etsien insinööriä.

Olisi mukava kuulla ketjussa muiden kokemuksia, miten on mennyt vinkkini jälkeen, jne. Oletteko toteuttaneet suunnitellun projektin? Olitteko tyytyväisiä? Mitkä hinnat olivat? Miten kokemus oli, ym.? :)

nzsc
En muista tarkkoja lukuja, mutta 40000-50000 kr on kai kohtuullista. Käy läpi ketju ja katso mitä olen kirjoittanut aiemmin.

• Tykkään
Lotta10591
  • Laddar…
Hei! Niin hyvä ketju! Onko mahdollista lähettää Yhteystiedot Suunnittelijalle ja valvontavastuulliselle, niin se olisi mahtavaa! Kiitos!

Erittäin hyvä lukeminen. Suunnittelen samanlaisia projekteja ja otan kiitollisena vastaan vinkkejä siitä, mitä yrityksiä olette käyttäneet.

T Tusenhörningen sanoi:
Lähetetty YV @Linnea1212 ja @Gloriosus yhteystiedoilla.
Lähetä mielellään minullekin.

• Tykkään
witten
  • Laddar…
Näköjään vaikeaa yksityishenkilöille löytää suunnittelijoita Malmössa! Olen saman kysymyksen edessä kuin kaikki muutkin, eli otan mielelläni vastaan suunnittelijan yhteystietoja. Minun koskee myös osittain kantavan seinän purkamista ja oven siirtoa kantavassa seinässä. Kiitos sille, joka haluaa jakaa :)

B bossespecial sanoi:
Lähetä mielellään minulle myös
liityn myös, kun aion tehdä kantavan seinän uudestaan Malmössa

nzsc
Rakennesuunnittelija, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Suositellaan lämpimästi!

Rei'ittäjä, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Suositellaan lämpimästi!

Vastuuhenkilö, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Suositellaan lämpimästi!

• Tykkään
Sofie Holm ja 5 muuta
  • Laddar…
Hei!

Olemme aloittamassa keittiön remonttia ja tarvitsemme rakennesuunnittelijan tekemään piirustukset avväxling (ja pohjapiirros) sekä PEAB:lle että Malmön kunnalle.
Otamme mielellämme vastaan yhteystietoja, jos mahdollista.

Olen toistaiseksi saanut hinnaksi 10 000 :-, mikä tuntuu paljon. Kyseessä on "yksinkertainen" avaus keittiön ja olkkarin välillä. Ei purkua.

Kiitos etukäteen, jos joku voi vinkata!

nzsc nzsc sanoi:
Konstruktör, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Suosittelen lämpimästi!

Håltagare, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Suosittelen lämpimästi!

Kontrollansvarig, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Suosittelen lämpimästi!
Näin tämän viestini jälkeen..

Otan mielelläni vastaan vinkkejä rakennusinsinööreistä Sthlm:ssa.

En saanut yhteyttä suositeltuun kontrolleoikeuteen ketjussa. Onko jollain muulla vinkkejä kontrolleoikeudesta Malmössä, joka ottaa vastaan pieniä projekteja yksityishenkilöille?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.