Olen täyttänyt lattialistan ja lattian välisen ontelon vaahdolla/rakennusvaahdolla. Tämä tullaan myöhemmin maalaamaan, mutta mitä materiaalia minun tulisi käyttää saadakseni aikaan kovan, kestävän ja tasaisen pinnan? Kittiä?

Kiitollinen palautteestanne.
Terveisin, Niklas

• Alue, jossa lattian ja lattialistan välinen tila on täytetty rakennusvaahdolla, odottaa tasoittamista ja maalaamista.
Heippa!
Etsin ratkaisua saman tyyppiseen ongelmaan kuin sinulla on, mutta huomaan, että hyvin harvoihin löytämistäni langoista, joissa on tämäntyyppinen ongelma, on vastattu. Itse olen asentanut uudet ullakkoluukut, yhden vaaka- ja yhden pystysuoran, jossa seinärakenne aiheutti ongelmia, ja kysymykseni on, kuinka saumavaahto tasoitetaan hyvällä tavalla.

Voisi leikata pois niin, että jää ainakin 5-10mm täytettäväksi esim. Ardex A45 tai A31.

• Tykkään
Oguz ja 1 muu
  • Laddar…
Juuri kuten yllä. Leikkaa pois ja tasoita jollain sementtipohjaisella tasoitteella. Yllä olevat ehdotukset ovat hyviä. Korjauslaasti toimii myös.

• Tykkään
Storstefan100
  • Laddar…
Sitten voi viimeistellä tavallisella seinäpaklatilla, jos haluaa hienon pinnan

• Tykkään
Martinnalberg ja 1 muu
  • Laddar…
Hienoa, kokeillaan niin ja pidetään peukkuja, että vältetään liian leveä ruma peitelist.
Kiitos vinkeistä
Stefan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.