3 082 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Kirvesmies saa 4 mm välyksen tammiaskelmiin. Huokaus!
Olen niin väsynyt.
Olen palkannut kirvesmiehen peittämään portaikon Lundbergsin tammiportaikon uudistussarjalla.
Glappet mellan plansteg och vagnstycke är nu 3,5 till 4 mm på varje sida.
Stepkitsin verkkosivustolla sanotaan, että maksimissaan tarvitaan 1-2 mm glapp.
Lundberg ilmoitti puhelimitse, että 2 mm on maksimi mitä tulisi olla.
3,5-4 mm kuulostaa ehkä vähältä, mutta se näkyy melko selvästi. Tietysti siihen tulee valkoista akryylisaumaa joka häivyttää hieman, mutta siitä tulee kuitenkin melko paksut saumat.
Pitääkö kaikki tehdä itse, vai? Tuntuu todella ikävältä. Materiaalit maksavat 10.000 ja sitten kirvesmies ei voi pitää kohtuullista tarkkuutta.
Kysymys on, voinko vaatia kirvesmieheltä tekemään työn uudelleen, vai?
Olen palkannut kirvesmiehen peittämään portaikon Lundbergsin tammiportaikon uudistussarjalla.
Glappet mellan plansteg och vagnstycke är nu 3,5 till 4 mm på varje sida.
Stepkitsin verkkosivustolla sanotaan, että maksimissaan tarvitaan 1-2 mm glapp.
Lundberg ilmoitti puhelimitse, että 2 mm on maksimi mitä tulisi olla.
3,5-4 mm kuulostaa ehkä vähältä, mutta se näkyy melko selvästi. Tietysti siihen tulee valkoista akryylisaumaa joka häivyttää hieman, mutta siitä tulee kuitenkin melko paksut saumat.
Pitääkö kaikki tehdä itse, vai? Tuntuu todella ikävältä. Materiaalit maksavat 10.000 ja sitten kirvesmies ei voi pitää kohtuullista tarkkuutta.
Kysymys on, voinko vaatia kirvesmieheltä tekemään työn uudelleen, vai?
Joo, nyt hän on korjannut sen aika hyvin. Vaihtanut pahimmat askelmat ja korjannut ne ilman keskustelua.
Tuntuu hyvältä, että se järjestyi ja minun tarvitsi vain sanoa, etten ollut tyytyväinen. Toki, muutamat askelmat voisivat olla parempia, mutta olen aika tyytyväinen kuitenkin.
Yhden askelman jouduin korjaamaan hänen lähdettyään, koska hän ei ollut keskittänyt askelmaa, mikä aiheutti 0 mm välyksen toisessa päässä ja 3-4 mm toisessa. Kummallista!
Sitten hän onnistui tänään unohtamaan poistaa maton portaikon lattialta ja asetti askelman maton päälle ja puristi sen kiinni!! :x Sen hän saa vaihtaa huomenna.
Neuvoni on määritellä maksimivälys millimetreinä, kun tilaat porrasremontin.
Tuntuu hyvältä, että se järjestyi ja minun tarvitsi vain sanoa, etten ollut tyytyväinen. Toki, muutamat askelmat voisivat olla parempia, mutta olen aika tyytyväinen kuitenkin.
Yhden askelman jouduin korjaamaan hänen lähdettyään, koska hän ei ollut keskittänyt askelmaa, mikä aiheutti 0 mm välyksen toisessa päässä ja 3-4 mm toisessa. Kummallista!
Sitten hän onnistui tänään unohtamaan poistaa maton portaikon lattialta ja asetti askelman maton päälle ja puristi sen kiinni!! :x Sen hän saa vaihtaa huomenna.
Neuvoni on määritellä maksimivälys millimetreinä, kun tilaat porrasremontin.
Klikkaa tästä vastataksesi